U Ministru Arslan Ponemu a Fundazione di Kanal Istanbul quist'annu

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, intitulatu "Stamu a Fundazione di Kanal Istanbul Quest'annu" hè statu publicatu in u numeru di ferraghju di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

U nostru paese cuntinueghja à fà passi fermi è veloci per diventà un statu di benessere cuncentrandu in u 100, u 2023 anniversariu di a nostra repubblica. In questu cuntestu; Cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, avemu realizatu parechji prughjetti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Eurasia Tunnel, Marmaray, High Speed ​​​​Train Lines, Divised Roads, Autostrade, Aeroporti, Yacht Harbors.

Avemu investitu più di TL 15 miliardi in 380 anni. In questu annu, cum'è in l'anni precedenti, avemu principiatu prughjetti impurtanti. Avemu implementatu prughjetti cum'è u Tunnel di Istanbul di 3 Piani, u Ponte Çanakkale è u Novu Aeroportu di Istanbul, chì avemu pianificatu per u futuru di Turchia.

Tuttavia, quist'annu avemu un altru prughjettu assai impurtante. Poneremu a fundazione di u Prughjettu Kanal Istanbul, chì u mondu aspetta ansiosamente. Avemu ghjuntu à a tappa finale in i studii di studiu di u prugettu è determinate a strada di u prugettu. Cunsiderendu i criterii di valutazione in i studii, avemu sceltu u corridore "Küçükçekmece-Sazlıdere-Durusu" trà e alternative 5 cum'è a strada più adatta per u Prughjettu Kanal Istanbul.

In stu curridori, chì sarà apprussimatamente 45 chilometri di longu; Realemu ancu studii di pianificazione per prughjetti cum'è porti, centri logistichi è isuli artificiali integrati cù a strada di u canali. A dimensione, u numeru è u locu di e zone di riempimentu pussibuli previste è l'isule artificiali sò stati determinati è seranu finalizzati dopu chì i travaglii finali sò finiti. È questu annu, scavaremu per Kanal Istanbul, unu di i più grandi prughjetti in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*