Erciyes Commandos à u travagliu (Galleria Foto)

Erciyes Commandos à u travagliu: À u Erciyes Ski and Winter Tourism Center in Kayseri, a squadra di mantenimentu di l'installazione meccanica, chì si chjama "Erciyes Commandos", scala i pali 3 metri sopra a terra in cundizioni difficili à una altitudine di 400 per a stagione invernale. è mantene e strutture meccaniche.

Murat Cahit Cıngı, presidente di Erciyes A.Ş., hà nutatu chì u Monte Erciyes, chì hà 5 chilometri di piste di sci è 300 strutture meccaniche cù investimenti chì superanu 100 milioni di dollari in 18 anni, si preparava per a stagione invernale. Cıngı hè una filiale di Erciyes A.Ş., stabilita in a municipalità metropolitana di Kayseri. Dichjarà chì a squadra di 10 persone furmata da a cumpagnia hà realizatu u mantenimentu di e instalazioni meccaniche una per una malgradu e cundizioni dure di a muntagna, hà dichjaratu chì u travagliu di e squadre chì scalavanu i pali di 3 metri à 400 mila 25 metri era cum'è bè cum'è cumandamenti, è chì in questi ghjorni quandu u calore di l'estiu hè spirimintatu, u persunale cullà l'alti pali cù robba grossa per via di u fretu è mantene e facilità à u listessu livellu cù i nuvuli.

Murat Cahit Cıngı hà dettu: "Operemu a nostra pista di 100 chilometri è 18 strutture meccaniche in Erciyes. In altre parolle, tuttu ciò chì hè in Austria, Svizzera, Francia, Pirenei è Alpi, u listessu hè ancu in Erciyes. Dunque, avemu una squadra per mantene queste facilità meccaniche. Facemu u nostru mantenimentu in l'estiu. Avemu dinò a squadra più avanzata in Turchia. A nostra squadra di cummandu, a nostra squadra. Camminanu nantu à a corda. Sò constantemente à l'altitudine, è da u tempu à u tempu si impegnanu in movimenti periculosi. Avemu pali chì stende 20-25 metri. Ancu andendu sopra è oltre ùn hè micca per ogni omu bravu. I nostri amichi sò furmatu per travaglià in altezza. A maiò parte di elli sò elettricisti-elettronici, cusì pudemu chjamà "Erciyes Commandos". Perchè facenu e so funzioni cum'è cumandamenti ", disse.