Riflettore è Segnale per i faetoni

Riflettori è Signalizazione per i Coachs: I cunduttori di l'autobus, chì sò permessi di travaglià in l'area di a pineta di Pirbaba da a municipalità in Çorum, aghjunghjenu un culore diversu à a cità di notte.
Mentre chì i carrughji trainati da cavalli, chì sò indispensabili di notte in Çorum, sò usati per "viaghji romantichi", i carrughji trainati da cavalli, chì sò permessi di travaglià in l'area di a pineta di Pirbaba da a municipalità di Çorum, aghjunghjenu un culore diversu à a cità à notte.
Per assicurà a sicurità di u trafficu, i riflettori è i signali sò stati installati nantu à i faetoni utilizati per scopi turistici in u centru di a cità di Çorum da u Dipartimentu di Pulizzia.
U travagliu hè statu iniziatu da u Dipartimentu di Pulizzia per assicurà chì i phaetons utilizati per scopi d'escursione in u centru di a cità ùn ponenu micca in periculu a sicurità mentre viaghjanu in u trafficu.
I riflettori è i materiali di signalazione sò stati installati per permette à i veiculi in u trafficu di avvistà i faetoni, in particulare di notte, è per indicà a so direzzione à u ritornu.
Mentre tali travagliu hè statu realizatu in cunfurmità cù l'istruzzioni di u Capu di Pulizzia Salin Erkan Tarancı, hè statu nutatu chì e precauzioni necessarie sò state pigliate per impedisce chì i carrughji mette in periculu a sicurità di u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*