Attaccu di ferrovia da u Kazakistan

Attaccu ferroviariu da u Kazakistan: Nuvelle linee ferroviarie chì culleganu u paese nantu à e linee est, ovest è nordu sud sò state messe in serviziu

In u Kazakistan, u nuvimu paese più grande di u mondu in quantu à l'area, sò stati messi in serviziu novi linee ferroviarie chì cunnessu u paese da u livante à l'ouest è da u nordu à u sudu.

U presidente Nursultan Nazarbayev hà datu u primu signalu cù una cerimonia tenuta in Jezkazgan per a linea ferroviaria chì unisce Jezkazgan di Karaganda in u Kazakistan Centrale è a regione petrolifera Beyneu di a pruvincia di Mangistav nantu à a riva di u Mari Caspiu in u Kazakistan Occidentale.

À u listessu tempu, un signalu hè statu datu per a linea cumpleta chì cunnetta a cità di Arkalyk in a pruvincia di Kostanay in u Kazakistan di u Nordu è Shubarkol in Karaganda in u Kazakistan Central.

Mentre chì e linee sò previste di dà un forte impetu à u sviluppu di u Kazakistan Centrale è Occidentale, chì u so novu prugramma di sviluppu regiunale hè statu annunziatu, a merce serà trasportata da u livante à l'ouest è da u nordu à u sudu cù e novi linee aghjuntu à e linee esistenti. .

A custruzzione di e linee cù una lunghezza di più di 200 chilometri, offerta da a Cumpagnia Naziunale di Ferroviari di Kazakistan (Kazakhstan Temir Jolı - KTJ), hà iniziatu in ghjugnu 2012.

Sicondu a dichjarazione di KTJ, e nuove linee ferroviarie cumandate aumenteranu u putenziale di transizione à i corridori di trasportu chì si estendenu da a Russia è l'Europa à a Cina.

In u ghjugnu di u 2014, KTJ hà firmatu un accordu di transazzione cummerciale è di finanziamentu cù Sberbank, u più grande bancu chì opera in a Federazione Russa è a Commonwealth of Independent States, per a custruzzione di ferrovie à longa distanza.

KTJ, per quale una tarifa preliminare di 3,6 miliardi di dollari hè stata attribuita da Sberbank per i prughjetti sopra citati, hà custruitu 5 chilometri di linee ferroviarie in u paese in l'ultimi anni 641.

  • A reta di ferrovia di Kazakhstan

U Kazakistan, chì ùn hè micca cunnessu à u mare per via di a so larga zona, e caratteristiche ecunomiche è geografiche, hè assai dipendente di u sistema di trasportu per u fornimentu di petroliu è di gasu naturali. Mentre a lunghezza tutale di e linee ferroviarie domestiche in Kazakhstan supera i 13 mila chilometri, u paese, situatu trà l'Asia è l'Europa, hà una pusizione di transitu in ferrovie. nant'à u territoriu di Kazakhstan; Ci sò 4 curridori di trasportu internaziunali diffirenti, vale à dì u Corridor Nordu di a Ferrovia Transasiatica, u Corridore Sud-Est di l'Europa Sud-Est, u Corridor di Trasportu Europeu Caucasu Asiaticu è u Corridor Nord-Sud.

U Corridor Nordu di a Ferrovia Transasiatica cunnetta a Cina, chì hè u più grande esportatore mundiale dopu l'Unione Europea, à u cuntinente europeu. U Corridor Nordu di a Ferrovia Transasiatica di 11 mila chilometri, cunnisciutu ancu a Ferrovia di a Strada di a Seta; Parte da a grande cità di Chongqing in u suduvestu di a Cina è ghjunghje à Duisburg in u norduvestu di Germania. A linea, chì hè diventata operativa in u 2011, passa per a Regione Autònoma Uyghur di Xinjiang è ghjunghje à u Kazakistan è, rispettivamente, in Russia, Bielorussia, Pulonia è Germania. A cumpagnia di l'informatica internaziunale Hewlett Packard, cù sede in California, USA, hà annunziatu l'annu passatu chì porta 4 milioni di notebooks nantu à a linea ferroviaria, chì hè di grande impurtanza in u cummerciu mundiale.

U presidente di KTJ, Asgar Mamin, hà nutatu chì a capacità di trasportu di a linea ferroviaria Silk Road hè aumentata di 2013 per centu in 84.

A custruzzione di un'altra linea di transitu, a linea ferroviaria Nord-Sud chì unisce u Kazakistan à u Turkmenistan è da quì à u Portu Bander Abbas d'Iran, chì hè statu ufficialmente apertu pocu tempu fà, ghjunghjerà à a regione Gürgen in u nordeste di l'Iran. compie.

U Kazakistan hà ancu un interessu vicinu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì ghjunghjerà à Kars da a capitale di l'Azerbaijan, Baku, attraversu e cità di Tbilisi è Ahılkelek di Georgia.

U Ministeru di l'Affari Esteri di u Kazakistan hà annunziatu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì deve esse cumpletata in a seconda mità di 2015, cuntribuisce assai à u cummerciu regiunale.

Hè previstu chì u Kazakistan hà ancu cunnette à sta linea in un futuru vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*