Incidente di trenu in Filippine 34 feriti

accidente di trenu feritu in Filippine
accidente di trenu feritu in Filippine

Accidenti di trenu in Filippine 34 feriti: Sicondu i primi determinazioni, 34 persone sò stati feriti in l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Manila, a capitale di Filippine.

In u distrittu di Pasay di Manila, un trenu di trasportu hà sbulicatu e barriere d'acciaio in a stazione è si rovesciava in una strada trafficata. Almenu 34 persone sò stati feriti in l'accidentu, in quale duie vitture di u trenu si sò chjappi in a strada.

Hè statu dichjaratu chì mentre e squadre di ricerca è salvata mandate à a scena cuminciaru u so travagliu, serà determinatu s'ellu ci era qualcosa chì resta sottu à i vagoni cù a fine di u prucessu di rimozione di detriti.

U Ministru di Trasporti è Comunicazioni Joseph Emilio Abaya hà dettu chì a maiò parte di i feriti anu patitu abrasioni minori.

Abaya hà dettu chì u trenu hà superatu a velocità massima, chì deve esse 15 chilometri à a stazione.

ferrovie sözcüDichjarà chì l'accidentu hè statu causatu da un malfunzionamentu tecnicu, Hernando Cabrera hà nutatu chì u trenu, chì era ghjittatu nantu à a strada, hè statu imbuttatu da una altra locomotiva perchè era difettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*