U Trenu di Ghjuvanni Esploratori principia u viaghju

U Trenu di i Ghjovani Esploratori hà iniziatu u so viaghju: u primu viaghju di u Prughjettu di u Trenu di i Ghjovani Esploratori, chì hè statu implementatu in cuuperazione cù u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport è u TCDD, è chì hà per scopu di permette à i ghjovani di vede i valori storichi è e bellezze naturali di i paesi in a geugrafia di l'Imperu Ottumanu usendu a ferrovia, partutu da Edirne Train Station u 22 August 2014. principiatu.

I ghjovani in u gruppu d'età di 9-19 participanu à u prughjettu di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, chì copre 25 paesi, in modu di sensibilizà i ghjovani nantu à a storia, per creà ambienti induve i ghjovani ponu cunnosce è mischjà. cun l'altri per mezu di l'attività realizate durante u viaghju, è per incuragisce i ghjovani à leghje libri per mezu di cuncorsi.

U persunale tecnicu è amministrativu accumpagna u trenu, chì hè custituitu da un generatore, letti 7, dui pranzi, vagoni di cunferenza è lounge, è i servizii di catering in u trenu sò furniti da u persunale di u nostru Stabilimentu.

U primu trenu partì da Edirne

A prima tappa di u prugettu si svolgerà trà u 22 d'aostu è u 3 di settembre di u 2014. I primi passageri di u Train Young Explorers seranu u gruppu di i picciotti. 118 passageri maschili di i Young Explorers sò stati mandati da u Vice Ministru di Ghjuventù è Sport Metin Yılmaz è u guvernatore di Edirne Dursun Ali Şahin da a Stazione Ferroviaria di Edirne à 22:12.30 u XNUMX d'Aostu.

A seconda tappa di u Trenu di i Ghjovani Esploratori principiarà u 5 di settembre è serà finita u 17 di settembre di u 2014. U viaghju di u sicondu gruppu, chì serà assistitu da 118 ghjovani donne, parterà da a Stazione Ferroviaria di Edirne è si compie dinò quì.

Da a Romania à l'Ungheria, da l'Austria à a Grecia...

U Trenu di Young Explorers, chì purterà i so ghjovani invitati in 9 paesi in a geografia ottomana, viaghjà à Bucarest in Romania, Budapest in Ungheria, Vienna in Austria, Zagabria in Croazia, Sarajevo in Bosnia-Erzegovina, Belgrad in Serbia è Macedonia. in Macedònia, include visite à Skopje, Pristina in Kosovo è Saloniccu in Grecia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*