Eccu u Prughjettu di Restaurazione di a Stazione Haydarpaşa (Galleria Fotografica)

Eccu u prughjettu di risturazione di a Stazione Haydarpaşa: Hè statu annunziatu chì a stazione storica di Haydarpaşa, chì si dice esse cunvertita in un hotel o un centru cummerciale, continuerà à serve cum'è Stazione YHT dopu a risturazione.

I dettagli di u pianu di risturazione di a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa sò emersi. Cuntrariu à l'affirmazioni chì serà un hotel in Haydarpaşa, cuntinuerà à serve cum'è una stazione di treni d'alta velocità.

Dopu chì e spedizioni trà Pendik è Haydarpaşa sò state terminate per via di u prughjettu YHT, u pianu di risturazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa inutilizata hè statu ancu appruvatu da u Cunsigliu di Monumenti.

Sicondu a nutizia di Yeni Şafak, u prughjettu di risturazione di l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Monumenti. Tender fattu. U situ hè statu furnitu in quantu à u cuntrattu. Kadıköy U travagliu principia dopu à a licenza da esse datu da a municipalità. Sicondu u prughjettu di risturazione, a Stazione di Haydarpaşa ùn serà micca un hotel o un centru cummerciale. A condizione chì a so struttura storica hè cunservata, cuntinuerà à serve cum'è Stazione di Trenu d'Alta Velocità.

L'attic, chì era inattivu dopu à u focu, serà restauratu è riservatu à funzioni culturali cum'è un museu, spaziu di mostra, biblioteca, sala di riunioni è di cunferenza. U tempu stimatu di cumpletamentu di u prugettu, chì hè stata offerta per 12 milioni 473 mila lire, hè di 500 ghjorni. L'elevatore esistente in u bastimentu serà rinnuvatu, è un novu ascensore serà custruitu nantu à u bracciu longu. Un sistema di fan-coil serà installatu invece di u sistema di riscaldamentu esistente. I decorazioni mancanti o dannighjati saranu cumpletati è puliti.

U tettu è u muru di gesso è pitture seranu rinnuvati. U mantenimentu è a riparazione di l'elementi di lignu serà fatta. I pezzi sporchi è muschi nantu à l'esterno seranu puliti cù metudi appropritati. Petri mancanti, distrutti, rotti seranu furniti è riparati.

L'edificiu di a stazione Haydarpaşa hè statu custruitu durante u regnu di Abdülhamid II. Hè accadutu cù un cuncorsu per a stazione induve l'architetti più riesciuti da u mondu sanu participà. U prughjettu di Otto Ritter è Helmuth Conu hè statu sceltu. L'edificiu di a stazione hè stata messa in serviziu cù una cerimonia in u 2. À l'epica quandu l'allegazioni di l'alberghi è u centru cummerciale sò state fatte, l'edificiu chì u so tettu hè statu brusgiatu in u 1908 fermava luntanu da e novi linee di trasportu. Ùn ci era micca voli express in Anatolia per 2010 anni à u Garda. In u ghjugnu di u 2, i servizii suburbani di Haydarpaşa-Pendik anu firmatu ancu. A stazione, chì da tandu avia funziunatu cum'è un parcu di vagoni, cascò in silenziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*