Haydarpaşa hè un passu più vicinu à esse un hotel

Haydarpaşa hè un passu più vicinu à esse un hotel
A municipalità metropolitana di Istanbul, Kadıköy Quelli chì si sò opposti à u Prughjettu di a Stazione Meydan è Haydarpaşa per petizioni KadıköyÙn hà micca accettatu l'obiezioni di u populu.
KadıköyU locu di u Monumentu Atatürk in Istanbul hè determinatu cum'è Fiera è Fiera, Stazione Ferroviaria Haydarpaşa è Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, chì include l'apertura di un hotel è u circondu à a custruzzione. Kadıköy U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà discututu l'obiezioni à u Pianu Square, Kadıköy Hà datu una decisione di ricusà a petizione d'obiezione 5379, chì cuntene ancu a petizione di a Municipalità.
Kadıköy U sindaco Selami Öztürk hà dettu chì portaranu a materia à a magistratura.
HAYDARPASA GARI hè situatu cum'è un HOTEL
Cù a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa preparata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul Kadıköy U Pianu Maestru di Sviluppu per a Prutezzione di a Piazza è di u So Circundante hè statu purtatu à l'agenda pocu fà, ma hà causatu riazzioni da parechje rùbbriche. In u Pianu preparatu da a Municipalità Metropolitana, i cerimonii di deposizione di guirlande sò stati celebrati in i vacanze naziunali. Kadıköy U Monumentu Atatürk è a piazza ùn sò micca stati inclusi, ma una zona di fiera è fiera hè stata posta in a stessa zona. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, invece, hè stata determinata cum'è una zona di alloghju è una zona di facilità culturale chì permette a custruzzione di un hotel.
MAYOR ÖZTÜRK "Apriremu un casu. A questione ùn hè micca chjusa per noi"
A stazione di trenu Haydarpaşa, chì hè stata riflessa in u publicu cù u desideriu di caccià u Monumentu Atatürk, è Kadıköy Pianu Square è Kadıköy Tramindui a cumuna KadıköyNutendu chì a ghjente hà obiezioni Kadıköy Sindaco Selami Öztürk, KadıköyEllu disse chì a ghjente s'oppone à u pianu cù e so petizioni d'appellu. Enfatizendu chì u prublema hà ricevutu assai reazzione in a stampa è in u publicu, è chì l'obiezioni di i citadini 5 379 sò stati fatti cuncreti cù una petizione, Öztürk hà dichjaratu chì l'obiezioni ùn sò micca state prese in contu.
U presidente Öztürk hà dettu:
"U nome di u pianu hè Haydarpaşa Station è Kadıköy U Pianu Maestru di Sviluppu per a Prutezzione di a Piazza è u So Circundendu, però, ùn ci hè nunda di prutezione in stu pianu. U Cunsigliu di i Monumenti hà decisu chì a funzione storica di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa duveria cuntinuà. Malgradu questu, una grande densità di custruzzione hè purtata intornu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. L'espressione "stazione culturale, zona di alloghju, stazione à i piani inferiori, struttura di alloghju à i piani superiori" hè aduprata per a Stazione Haydarpaşa. In autri paroli, un trenu nostalgicu ci ghjunghjerà, è si feranu un hotel in cima. In ogni casu, ghjustu daretu à a stazione, hè stata piazzata una zona di turisimu è alloghju, cumpresu l'inseme. Perchè a stazione hè stata custruita cum'è un alloghju quandu ci sò questi?"
ÖZTÜR "A zona di fiera hè in u locu di u monumentu ATATÜRK"
U presidente Öztürk hà dettu:
"In u pianu, a piazza induve si trova u Monumentu Atatürk hè siparata cum'è una zona di 4 mila 729 metri quadrati è pianificata cum'è una fiera, fiera è zona di festival. Fora di u Monumentu Atatürk, ùn si pudia truvà un altru locu per a fiera. Tuttavia, İSKİ è İspark, chì sò vicinu à a Piazza, anu grandi spazii. Queste rùbbriche sò adattati per a fiera. Noi Kadıköydicendu chì vulemu una sfida degna KadıköyAvemu oppostu à u pianu inseme cù a ghjente. Tuttavia, l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà rifiutatu tutte l'obiezioni vutendu u rapportu di a Cummissione di Zonificazione, chì hà discututu l'obiezioni in a so sessione di u 15 di ferraghju. KadıköyÙn anu micca pigliatu in contu di i punti di vista è l'obiezioni di u populu. Ma ùn pudemu micca accettà questu. Portamu l'affare in tribunale. Faremu una demanda in a Corte Amministrativa Distrettuale per annullà u pianu. Stu pianu hè u nostru è KadıköyHè stata fatta senza l'opinione publica. Avemu obiezioni è cercheremu i nostri diritti per via legale ", disse.

Surghjente: http://www.turkhaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*