I passageri di treni d'alta velocità sò in periculu

I passageri di treni d'alta velocità sò in periculu: i passageri di treni d'alta velocità sò in periculu per via di l'esplosioni in a cava. L'ufficiale di polizia in pensione Kamuran Tan, chì hà travagliatu cum'è un espertu di eliminazione di splusivi in ​​a polizia durante parechji anni, hà dettu: splusioni realizati in a cava situata in a distanza puderia dannà i passageri YHT.

In a so dichjarazione, Tan hà dichjaratu chì a cava situata in u paese di Akıncı, ghjustu accantu à l'autostrada D-650 in u Strettu di Geyve, hè vicinu à a linea YHT, è hà nutatu chì a salvezza di a vita di i passageri di u trenu hè in periculu. Dichjarà chì quasi 3 tunnellate di splusivi di tippu ampho sò stati utilizati in a cava di tantu in tantu è chì e rocce di a dimensione di una casa sò state sguassate per via di queste splusioni, Tan hà fattu i seguenti avvirtimenti: "A cava hè da un latu di u Bòsforu è a linea YHT hè in u latu oppostu. A linea YHT hè 200-300 metri di distanza da a cava. Se l'HST passa per l'area induve a cava hè situata in quellu mumentu, pò esse un derailment per via di a pressione. Inoltre, a linea YHT passa ghjustu à u fondu di a pendenza ripida. A causa di a pressione creata da l'esplosione, i rocci rotti da i penditi ponu cascà nantu à u trenu. In l'ultimu blasting l'altru ghjornu, YHT hà passatu 15 minuti fà. "In più, in l'anni precedenti, u trenu di merci avia derailed per via di splusioni in u furnace".

TCDD DEVERE PIU PRECAUZIONI

Tan hà nutatu chì TCDD duveria piglià precauzioni annantu à questu prublema, è puderia almenu avvistà a cava di ùn saldarà mentre u trenu passa. Cum'è un espertu di dispusizione di splusivi, Tan hà dichjaratu chì a quantità di splusivi utilizati in a minera deve esse ridutta è hà dettu: "Un novu studiu deve esse realizatu annantu à questu tema. A licenza di esplosiva deve esse rimessa. Ci hè ancu u Pipeline di l'OTAN, e linee d'alta tensione è l'autostrada D-650 attraversu stu strettu. Per prevene i danni à queste linee in u vicinu è à longu andà, l'esplosione in a minera deve esse limitata è cuntrullata. "In più, queste linee duveranu esse esaminate di novu per u risicu". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*