L'accidenti di treni sò in l'agenda di u Parlamentu

L'accidenti di treni sò nantu à l'agenda di u Parlamentu: U deputatu CHP Ankara Aylin Nazlıaka hà purtatu l'accidenti di treni à l'agenda di u Parlamentu in a quistione parlamentaria chì hà sottumessu à u presidente di a Grande Assemblea Naziunale, cù a dumanda di u Ministru di i Trasporti, Maritime. Affari è cumunicazioni Lütfi Elvan per risponde.

Riclamendu chì i guverni AKP anu un "puntu negativu" in l'accidenti di treni, Nazlıaka hà dettu: "I fallimenti in YHT mostranu chì i prublemi tecnichi in e ferrovie duveranu esse eliminati è i prublemi sperimentati urgentemente anu da esse riveduti per evità un novu disastru. "

-ACCIDENTI RICORDATI-

Indicà i principali accidenti accaduti durante u regnu AKP, Nazlıaka hà dettu:
"22 persone anu persu a vita è 2004 persone sò state ferite in l'accidentu di trenu chì hè accadutu in u distrittu Pamukova di Sakarya u 41 di lugliu di u 89.
11 d'aostu di u 2004 Dui treni di passageri si scontranu in Kocaeli/Tavşancıl, 8 di i nostri citadini anu persu a vita è 88 persone sò state ferite.
U 27 di ghjennaghju di u 2008, i vagoni Pamukkale Express anu deragliatu vicinu à u Çöğürler Village di Kütahya, 9 persone anu persu a vita è 30 persone sò ferite.
U 19 di ferraghju di u 2008, un trenu suburbanu hà culpitu l'Anadolu Express, chì sbarcava in a stazione di treni Ankara Sincan, è 13 persone sò state ferite.
U 23 di ferraghju di u 2008, u trenu di passageri è u trenu di u 4 di Settembre Blu si scontranu in u distrittu Şarkışla di Sivas, è 5 persone sò stati feriti.
U 17 di maghju di u 2009, dui treni di merchenzie si scontranu in Sivas, è un cunduttore hè mortu.
Cumhuriyet Express, chì hà fattu a spidizioni Eskişehir-Istanbul u 27 d'aostu di u 2009, s'hè lampatu in a macchina di custruzzione à l'uscita di Bilecik è si sbulicò; 5 persone anu persu a vita è 21 persone sò state ferite.
U 3 di ghjennaghju di u 2010, dui Eskişehir Express si scontranu in fronte trà Vezirhan è Bakırköy in Bilecik; Una persona hè morta è ottu di i nostri citadini sò stati feriti ".

-"HÈ APPROPRIATA A STANDARDS INTERNAZIONALI?"-

Nazlıaka, chì vole sapè s'ellu l'infrastruttura è i rails di l'YHT cumplenu cù i normi internaziunali, hà dettu: "Se no, quale hè u mutivu di i malfunctions?" dumandò.
Nazlıaka hà fattu e seguenti dumande in a so dumanda parlamentaria:
"Ancu se un viaghju più attentu hè statu pianificatu per via di u fattu chì YHT era u primu viaghju u 25 di lugliu di u 2014 è u Primu Ministru, i membri di u cabinet è i membri di a stampa eranu in u trenu, u trenu d'alta velocità ferma in strada. Ùn hè micca un scandalu ? Questu malfunzionamentu ùn mostra micca chì e pulitiche di trasportu di l'AKP anu fallutu?
Chì sò i mutivi per chì YHT ferma nantu à a strada unu dopu l'altru? Puderanu questi malfunzionamenti esse un precursore di accidenti indesiderati? Chì misure seranu pigliate immediatamente per risolve u prublema esistenti ?
Ci sò tali fallimenti tecnichi in altri paesi chì furnisce u serviziu di u Trenu d'Alta Velocità?
Hè u mutivu di i malfunzionamenti in YHT per via di a fretta di u guvernu per mette in serviziu u trenu d'alta velocità per fà vede, ignurà a sicurità di u trasportu di i citadini?
Avete intenzione di scusà i nostri citadini chì anu patitu per u ritardu di u trasportu ?
Qual hè a durata di a ferrovia mantenuta in 2002-2014? Chì ghjè u so rapportu à a reta ferroviaria tutale ? Chì ci hè a quantità di risorse attribuite per questu?
Chì sò i motivi di u cattivu rapportu di l'AKP in accidenti ferroviari? Chì misure sò state pigliate in questu sensu ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*