L'investimenti in u trasportu publicu aumentanu l'attrattività di e cità

L'investimenti in u trasportu publicu aumentanu l'attrattività di e cità: a ricerca intitulata "Opportunità di mobilità", realizata per Siemens da a Cumpagnia di Consulenza Credo, basatu in Londra, hà esaminatu i vantaghji chì l'investimenti di trasportu publicu portanu à e cità.

A ricerca intitulata "Mobility Opportunity", realizata per Siemens da Credo Consulting Company, basatu in Londra, hà esaminatu i vantaghji chì l'investimenti di trasportu publicu portanu à e cità.

Sicondu i risultati di a ricerca "Mobility Opportunity", l'investimenti orientati à u scopu in u trasportu publicu aumentanu l'attrattività è a cumpetitività di e cità.

E cità sò i mutori di a crescita futura, furnisce u 80 per centu di a produzzione ecunomica glubale. A ricerca intitulata "Mobility Opportunity", realizata per Siemens da Credo Consulting Company, basatu in Londra, revela i vantaghji chì l'investimenti di trasportu publicu portanu à e cità.

A ricerca dinù; Mentre esaminò e rete di trasportu di 35 cità maiò in u mondu, hà valutatu a misura in quale e cità eranu preparate per e sfide future cum'è a crescita di a pupulazione è l'intensificazione di a cumpetizione. Trà e 35 cità valutate in u scopu di a ricerca, Copenhagen era a cità numero unu in termini di efficienza di costu.

Sicondu i risultati di a ricerca, à partesi da u 2030, e cità maiò in u mondu ponu guadagnà un guadagnu ecunomicu di circa $ 800 billion per migliurà e so rete di trasportu publicu.

I risultati mostranu chì, se tutte e 35 cità implementavanu standard di "best-in-class", puderanu generà circa $ 2030 miliardi in benefici ecunomichi annu à partesi di u 238. Quandu sta figura hè adattata à tutte e cità cù una populazione di almenu 750 mila, chì sò in scale paragunabili, emerge un guadagnu ecunomicu di circa 800 miliardi di dollari à l'annu, uguali à 1 per centu di u pruduttu internu brutu (PIB) globale. Questu hè uguali à 1 per centu di u pruduttu domesticu grossu glubale (PIB). U benefiziu potenziale oghje hè di circa 360 miliardi di dollari annu.

U trasportu hè vistu cum'è unu di i fatturi più impurtanti in a competitività di e cità. Tuttavia, a mancanza di risorse finanziarii spessu impedisce à e cità d'investisce in e rete di trasportu. U studiu "Opportunità di Mobilità" furnisce cunsiglii chì i decisori in e cità di u mondu ponu aduprà per ottene u più grande benefiziu ecunomicu.

A ricerca hà pigliatu ancu in contu i fatturi chì affettanu l'efficienza di una cità, cum'è i tempi di viaghju, a folla è a densità di a rete. Per attivà un paragone logicu, e cità sò state divise in trè categurie separati secondu i so diversi livelli di ricchezza è di sviluppu. Sicondu Credo, e cità più efficaci di u costu sò elencate cusì:

Copenhagen, Danimarca (categoria "Città ben strutturate")
Singapore (categoria "Centri compatti à alta densità")
Santiago, Cile (categoria "Città in via di sviluppu")
U membru di u Cunsigliu di Siemens AG è u CEO di Siemens Infrastructure and Cities Roland Busch hà dettu: "I migliori sistemi di trasportu sò quelli chì permettenu à e persone di ghjunghje à a so destinazione facilmente, rapidamente è cunfortu. "Città di punta sò digià ottinutu questu cù e rete di trasportu efficaci equipate cù una infrastruttura muderna, cunnessione faciule trà i diversi canali di trasportu è, sopratuttu, una strategia chjara per risponde à i bisogni di u futuru", disse.

Chris Molloy, unu di i partenarii di Credo, hà dettu annantu à u studiu: "Tutte e cità ponu amparà da e cità principali in e so categurie nantu à ciò chì si pò fà per chjude e lacune in l'efficienza di e rete di trasportu, riduce i costi è aumenta l'efficienza. Perchè più a reta di trasportu di una cità hè efficiente, più a cità hè attraente per u mondu cummerciale è e persone ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*