L'Istanbulisti aspettanu chì e linee di trasportu si aprenu

L'Istanbulisti aspettanu l'apertura di e linee suburbane: Dopu à u Trenu d'Alta Velocità, tutti l'ochji sò nantu à e linee urbane.

U travagliu cuntinueghja nantu à e linee suburbane chì sò state chjuse in u 2013. Haydarpaşa-Pendik in June 2015, Kazlıçeşme-Halkalı A linea serà aperta in marzu 2015. Se e linee sò aperte in a data detta, u trafficu di Istanbul serà ancu alleviatu.

A linea di treni suburbani trà HAYDARPAŞA è Pendik hè stata chjusa dopu l'ultimu serviziu u 19 di ghjugnu 2013. A causa di l'opere di rinnuvamentu di a linea, chì era prevista per travaglià in integrazione cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT), chì hè statu messu in serviziu di pocu tempu, i rails di a linea sò stati smantellati è a ferrovia. linea trasformata in autostrada. Mentre a linea suburbana, chì hè prevista per esse custruita in 24 mesi è sarà rinnuvata finu à Söğütlüçeşme in u latu anatolianu, hè prevista per esse messa in serviziu di novu in u ghjugnu 2015, e stazioni nantu à a linea, assai di quali anu monumentu storicu. statu, sò ancu previsti per esse restaurati in u scopu di u prughjettu di rinnuvamentu.

Dichjarà chì a linea averà 3 strade, i funzionari di TCDD anu dettu: "Ci hè una piattaforma media trà e duie strade è ci hè una piattaforma media cù scale mobili. Inoltre, una strada hè stata custruita per u trenu d'alta velocità è cunnessa à Marmaray. Ci saranu 3 strade trà Gebze è Söğütlüçeşme. "Unu hè per i treni d'alta velocità è i treni di merci, l'altri dui sò per i treni suburbani", dice. Nutendu chì l'offerta per i vechji stazioni storichi sò stati fatti è i permessi sò stati emessi, i funzionari dicenu i seguenti nantu à questu sughjettu:

I VECCHI COSI ÙN SERRANNI DISTRUTTI

"E stazioni saranu restaurate è riportate à u listessu livellu anticu. Ùn ci hè micca colapsu o nunda. Ùn sapemu micca ciò chì succede in u futuru. Alcune di queste seranu usate cum'è stazioni. Per esempiu, i biglietti per i treni d'alta velocità seranu venduti in Bostancı, Maltepe è Erenköy. Solu a stazione di Kızıltoprak parte. L'edificiu di a stazione ferma sempre. Feneryolu resta, ma una stazione miniatura separata hè stata custruita quì. I lochi storichi fermanu. U travagliu di l'infrastruttura hè attualmente realizatu. I travaglii di l'infrastruttura sò realizati rapidamente, cù un turnu di 24 ore. Dopu chì sti travaglii sò finiti, i rails seranu posti, i paràmetri di signalizazione di a linea, i cavi seranu tirati è i catenarii seranu eretti. In ogni casu, ùn piglianu micca assai tempu. Hè necessariu di custruisce una infrastruttura solida. Hè per quessa chì l'infrastruttura hè datu una grande impurtanza. "Una volta chì l'infrastruttura hè custruita, serà faciule fà custruisce a ferrovia".

Cittadinu chì cerca

İlhan Aktaş, chì gestisce un edifiziu in a stazione di treni Erenköy, hà dettu: "A ghjente era arrabbiata prima perchè u trenu arrivava tardi. Ma avà capiscenu u valore di u trenu è volenu chì apre u più prestu pussibule. I citadini cercanu u trenu. È i cummercianti ùn ponu micca fà affari. Dapoi a stazione chjusa, ùn avemu micca pussutu pagà i nostri tassi è affittu. Facemu soldi da i passageri di u trenu. "Aspittemu chì si apre u più prestu pussibule", disse.

Ci deve esse un muru per u rumore

CITIZEN Nejat Kuzgunkaya hà dichjaratu chì a periferia serà sicuramente bona è hà dettu: "U trenu d'alta velocità hè attualmente disconnected da Pendik. I citadini ponu piglià autobus o minibus da quì. KadıköyAndanu à o Üsküdar. Ma se sta linea suburbana hè aperta, u trasportu serà più còmuda è più veloce. Serà ancu bonu per u trafficu. Inoltre, in u passatu, ci era assai rumore quandu i treni passavanu quì. L'edifiziu in cui eramu pusati tremava. In i paesi stranieri, sò custruiti muri alti induve passanu i treni per prevene u rumore. "Se hè fattu quì, a ghjente chì si sente nantu à a strada ferroviaria ùn serà micca disturbata da u sonu", disse.

Kazlicesme-Halkalı A linea serà messu in serviziu in marzu.

Kazlıçeşme, una di e linee ferroviarie più antiche è trafficate in ISTANBULHalkalı A linea hè stata chjusa in marzu 2013 per integrà in u Prughjettu Marmaray. Kazlicesme-Halkalı U periodu di 24 mesi previstu per a linea scadrà in marzu 2015. Era destinatu à priurità l'area da a Stazione Ferroviaria Kazlıçeşme, chì hè l'ultima stazione di u Latu Europeu è furnisce opportunità di trasferimentu à regioni cum'è Topkapı, Edirnekapı, Metro Zeytinburnu, Metro Yenibosna, attraversu trasferimenti IETT, à Bakırköy. A sezione di 5 km trà Kazlıçeşme è Bakırköy hè prevista per esse aghjuntu à Marmaray quist'annu. In questa sezione, e stazioni di Zeytinburnu è Yenimahalle seranu rinnuvati. A stazione ferroviaria di Bakırköy serà restaurata è un novu edifiziu serà custruitu à u latu sud. Ci hè un grande travagliu di infrastruttura da fà per aumentà a linea trà Kazlıçeşme è Zeytinburnu à 3. Ci sò strutture cum'è i passaghji di i corsi è i passaggi di l'autostrada in a Regione di Veliefendi trà Zeytinburnu è Yenimahalle. Hè previstu di aumentà u numeru di linii à 2 linee aghjunghjendu strutture supplementari vicinu à queste strutture, chì permettenu u passaghju di 3 linee. Halkalı-Dopu à a fine di e custruzzioni in corso in Kazlıçeşme, i sobborgi seranu cunnessi à Marmaray è da Gebze. HalkalıPuderà ghjunghje à 105 minuti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*