Opere di rinnuvamentu di Izbada

Opere di rinnuvamentu in Izban: Ferrovie statali (TCDD) hà dettu chì i travaglii di rinnuvamentu di u Sistema Suburbanu di Izmir (İZBAN), chì furnisce servizii di trasportu publicu à i standard di metro nantu à a linea suburbana di 80 chilometri da Aliağa à Cumaovası in Izmir, cuntinueghjanu.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, hè statu dichjaratu chì İZBAN hè unu di i prughjetti più unichi realizati in cuuperazione cù l'amministrazione ferroviaria, u guvernu lucale è u guvernu cintrali, micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu. u sistema ferroviariu.

In a dichjarazione, chì hà indicatu chì ci sò state alcune nutizie nantu à İZBAN in a stampa Izmir in l'ultimi ghjorni, hè statu nutatu chì l'investimenti infrastrutturali di a linea sò stati fatti da TCDD. In a dichjarazione, "TCDD hà determinatu l'espansione di İZBAN cum'è una pulitica è hà cuminciatu à implementà. L'investimenti ferroviari è di signalazione di a linea sò stati fatti da TCDD. Hè statu dettu chì u so rinnuvamentu hè ancu realizatu da TCDD.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì TCDD hà spartutu a so sperienza di gestione suburbana di più di mezzo seculu cù u guvernu lucale attraversu İZBAN, è hè statu nutatu chì i sforzi per riduce l'intervallu di u trenu da 10 minuti à 3 minuti nantu à a linea Aliağa-Menderes. cuntinueghjanu.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì ogni tipu di operazioni in a ferrovia naziunale sò u primu duvere di TCDD, e seguenti dichjarazioni sò state fatte:

"Abandunà una di e operazioni di trasportu, passageru, regiunale o suburbanu per l'altru significa chì TCDD ùn face micca u so duvere. Se i treni naziunali è regiunale ùn sò micca operati in Izmir, a listessa dumanda serà risuscitata in altre pruvince è TCDD ùn serà micca capaci di operare treni in a reta naziunale. I nostri passageri nantu à i treni regiunale è i treni naziunali chì partenu è arrivanu in Izmir ùn volenu micca trasfirià. Vole chì i so treni ghjunghjenu à u centru di a cità. "In u studiu di fattibilità realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir prima di l'iniziu di u prugettu, era previstu di correre un trenu ogni 2015 minuti trà 2020 è 12".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*