L'inundazione abbatte un trenu di merci in Kayseri

L'inundazione hà sbulicatu u trenu di merci in Kayseri: L'inundazione hà purtatu accidenti cun ellu. Sta volta, a nutizia di l'accidentu hè da e ferrovie ... In u risultatu di i 6 vagoni di u trenu chì portanu carburante in u distrittu Sarıoğlan di Kayseri, per via di l'inundazione, a ferrovia Kayseri-Sivas hè stata chjusa à i trasporti.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, 8 di i vagoni 6 di u trenu sottu l'amministrazione di Yüksel Kartal, chì pigliò u diesel processatu da Kayseri à Sivas, sò stati derailed è sbulicati per via di l'inundazione.

L'oliu di diesel chì fughje da i vagoni hà danatu i zoni cultivati. Dopu à l'accidentu, e squadre di a Gendarmeria è di i Ferroviari di u Statu cuminciaru à travaglià nantu à a scena.

Mentre chì l'equipaggiu scaricavanu u diesel in i cisterna, i carri ribaltati sò stati alzati cù gru. A causa di l'accidentu, a ferrovia Kayseri-Sivas hè stata chjusa à i trasporti. Hè stata annunziata chì a ferrovia serà aperta à u trafficu dopu chì i rails dannighjati sò riparati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*