Malatya Wagon Repair Factory hè stata abbandunata à u so destinu

Malatya Wagon Repair Factory hè stata abbandunata à u so destinu: L'edificazioni in l'area di a Wagon Repair Factory (VOF) di Malatya, chì ùn pudianu esse venduti per parechji anni è ùn avianu micca offerenti per a privatizazione, sò stati abbandunati à a so sorte.

L'edifizii chì sò stati inattivi per anni nantu à l'area di Malatya Wagon Factory, chì hè stata messa in vendita da l'Amministrazione di Privatizazione è ùn pudianu esse venduti in un pezzu, cuminciaru a putreri. U destinu di i terreni è l'edifizii rimanenti, chì sò stati messi in offerta per a vendita in 6 pezzi separati l'annu passatu è solu un pezzu di quale hè statu appruvatu per a vendita, ùn hè micca chjaru.

Quelli chì vedenu chì ci sò parechje edifizii amministrativi cumpresi l'alloghji in Malatya, chì hè stata custruita cum'è una fabbrica di vagoni per anni in Malatya, induve a figura di disoccupazione non ufficiale hè citata cù 50 mila, ùn ponu impedisce di dì: "Mentre chì certi di elli u cunsidereghjanu cum'è a mancanza di previsione di i pulitici di Malatya, Malatya era abbandonata è hè destinata à stà micca reclamata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*