I binari di u trenu sò disposti Van OSB logistics ghjunghje à a cità

I binari di u trenu sò stati posti Van OSB hè diventatu una cità logistica: Dopu chì i binari di u trenu sò stati posti, una cità logistica hè stata stabilita in u campus di a Zona Industriale Organizzata di Van.

In u risultatu di l'applicazioni fatte da u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata di Van, una cità logistica hè stata stabilita in u campus di Van OIZ da i funzionari di i Ferrovii Statali (DDY), dopu à a stallazione di i binari di u trenu.

Facendu dichjarazioni annantu à u sughjettu, u presidente di u Cunsigliu di Van OIZ Necmeddin Çok hà dettu: "Sapemu bè chì a cità di Serhat Van hè famosa per a so struttura storica è a so struttura storica. A situazione giugrafica di a nostra pruvincia suscita l'appetite di parechji paesi. Ogni industriale sognu di investisce in Van. Perchè u locu di Van hè assai diversu. Spergu chì u ghjornu chì u nostru prughjettu di a cità logistica principia à operare, serà purtatu assai più in quantu à l'aspettu cummerciale è industriale ". disse.

"U disoccupazione serà ridutta assai in Van"
Fornendu infurmazioni nantu à i cuntributi di a cità logistica à Van, u sindaco Çok hà dichjaratu chì a cità logistica affetterà assai u disoccupazione è hà dettu: "Grazie à a cità logistica, i magazzini seranu stabiliti, è l'industriale puderà mantene u pruduttu chì hà purtatu. da l'Auropa in a nostra cità per u tempu ch'ellu vole, cù u sistema di almacenamiento. A nostra cità di Van agisce cum'è un ponte trà i paesi europei, asiatichi è di u Mediu Oriente. I prudutti cullucati in Van ghjunghjeranu à Van cù l'aiutu di i Ferrovii di u Statu è da quì, seranu distribuiti à u mondu sanu attraversu l'autostrade. Nanzu, un sistema di almacenamentu era fattu in Trabzon per i prudutti chì venenu da l'esteru sopra u Mari Neru. Da avà, puderà esse guardatu in Van cù Trabzon. I prudutti da l'Europa seranu distribuiti à i paesi di u Mediu Oriente via Van. Cusì, speremu chì u disimpiegu calarà in larga misura in a nostra pruvincia. Sì i forti investitori venenu in a nostra cità, ùn ci sarà micca disoccupazione in a nostra cità. Cù stu prughjettu, Van OIZ pigliarà u so postu trà i migliori OIZ in Turchia ". disse.

"U nostru scopu hè di fà Van assai forte economicamente"
Dichjarà chì Van serà a cità più attraente di a regione sempre chì ci hè pace è sicurità, Çok hà dettu: "Ùn duvemu micca scurdà di questu, u prublema più impurtante hè a pace è a sicurità. Mentre ci hè a pace è a sicurità in a nostra cità, sperendu chì a nostra cità serà a cità più attrattiva di a regione. Vulemu chì u prucessu di suluzione sia successu. Se u prucessu di suluzione hè successu, a nostra cità guadagnà un grande momentu in ogni campu. U nostru scopu hè di fà Van assai forte economicamente ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*