A preparazione d'inguernu principia à u Cabiltepe Ski Center

A preparazione di l'inguernu principia in Cebiltepe Ski Center: I travaglii di mantenimentu è di livellamentu seranu iniziati in l'area di e strutture meccaniche è piste di Cebiltepe Ski Center, unu di i centri di sci più impurtanti di Turchia.

U guvernatore di u distrittu Muhammed Gürbüz hà dettu in a so dichjarazione chì i travaglii duveranu principià avà per preparà a staghjoni invernu.

Attuendu l'attenzione annantu à l'aumentu di u putenziale turisticu di Cibiltepe Ski Center ogni annu, Gürbüz hà dettu: "U nostru scopu hè di fà a nostra stazione di sci a prima è a più longa stazione di sci in Turchia. Per quessa, realiceremu travaglii di mantenimentu è di livellamentu per assicurà chì l'amatori di sci lucali è stranieri ponu scià più cunfortu è sicuru nantu à e nostre piste. In più, 3 seggiovie seranu mantinuti. In stu prugramma di travagliu, 15 persone chì travaglianu in u centru di sci è e macchine di custruzzione chì appartenenu à l'amministrazione speciale pruvinciale anu da travaglià ancu. "Questi travaglii cuntinueghjanu finu à a neve cascata", disse.

In u centru di sci, 25 slaloms cù una lunghezza tutale di 8 chilometri, 1 pista di snowboard è 2 impianti di seggiovia equipati di computer cù una capacità di trasportu 3 mila persone per ora sò furniti.