U trasportu publicu si debilita

U trasportu publicu face pèrdite pisu: Hè statu dichjaratu chì l'omi chì vanu à i so posti di travagliu cù i so veiculi, cum'è autobus, tram è metro, sò in media 3 chilò più ligeri, è e donne sò 2.5 chilò più ligeri cà quelli chì vanu cù i so privati. veiculi.

A rivista Der Spiegel includeu i risultati di a ricerca realizata da Ellen Flint da a London School of Hygiene and Tropical Medicine nantu à 7 500 britannichi. U studiu hà nutatu chì quelli chì lascianu e so case, entranu in e so vitture è parcheghjanu davanti à i so posti di travagliu si movenu assai pocu, è hè dichjaratu chì l'azzioni cum'è andà in i veiculi di trasportu publicu è andendu in e fermate è marchjendu da e fermate. u locu di travagliu li permette di muvimenti assai.

L'INATTIVITÀ MORTE

Sicondu a ricerca realizata da l'Uffiziu Federale di Statistiche Tedesca, 2012 per centu di l'impiegati in Germania anu utilizatu u trasportu publicu in 14, mentre chì u 66 per centu si n'andò à travaglià cù i so veiculi è solu u 18 per centu andò à travaglià in bicicletta o à pedi. I sperti anu indicatu chì l'usu di u trasportu publicu invece di u vostru propiu veiculu hè un metudu efficace di cumbattimentu di l'excedente di pesu. Inoltre, andà à travaglià cù u trasportu publicu hà effetti pusitivi nantu à e malatie cum'è a diabetes, u colesterolu è a pressione alta.

Sicondu un studiu realizatu da l'esperti di l'Università di Harvard in u 2012, 5 milioni di persone in u mondu mori ogni annu per una inattività eccessiva. L'inattività hè u 4u postu trà e cause di morti premature.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*