Un sottufficiale in ritirata hè mortu da una collisione di tram trovu difettu

Un sottufficiale in pensione mortu da una collisione di tram trovata difettoso: U sottufficiale in pensione Mehmet Ali Kılınç (62) chì vive in Antalya hà persu a vita per via di a so sconfitta da un tram di cità. A Medicina Forensica hà dichjaratu chì a vittima era principalmente culpèvule. U tribunale hà cundannatu u citadinu à 1 annu è 8 mesi di prigiò è hà cummutatu a pena in una fine ghjudiziaria di 12 mila lire.

Mehmet Ali Kılınç, un sottufficiale in pensione di 4 anni, chì hè statu schiacciatu à morte da un tram u 2014 di marzu di u 62 in Antaya, hè statu dichjaratu essenzialmente difettu in u rapportu di l'Istitutu di Medicina Forense. Antalya 28th Criminal Court of First Instance, chì hà pigliatu in contu u rapportu di l'accidentu cù un video recording, hà cundannatu u citadinu chì hà utilizatu u tram à 1 annu è 8 mesi in prigiò, cunvertisce sta pena da 20 lire à 12 mila lire per ghjornu. , divisu in 24 taxi uguali (500 lire per mese). U tribunale hà ancu decisu chì ùn ci hè micca bisognu di ripiglià u permessu di guida è esse pruibitu da a professione.

NO PRECAUZIONI DI SICUREZZA

Dicendu chì a decisione di a tribunale riguarda tutti i pedoni in Antalya, Mutlu Kılınç (38), figliolu di u mortu Mehmet Ali Kılınç, hà enfatizatu chì u so babbu hè intrutu in u tramvia perchè era ubligatoriu, micca arbitrariu. Dichjarà chì a linea di tram esistente hè situata in a cità è ùn ci sò micca applicazioni per assicurà a sicurità di i pedoni nantu à a strada, Kılınç hà dettu: "U mo babbu avia volatu attraversu a strada? Ùn ci hè micca una sola misura di sicurità per assicurà a sicurità di i pedoni nantu à a linea di tram. Malgradu questu, a persona morta pò esse dichjarata in culpa ", disse.

Aghju trovu un testimone

Spieghendu chì u so babbu hè statu in l'unità di terapia intensiva per 10 ghjorni dopu à l'accidentu, Kılınç hà dettu: "Secunnu i Rapporti di Medicina Forensica, u citadinu ùn puderia micca esse punitu in tuttu. Tuttavia, aghju andatu porta à porta è aghju trovu 2 tistimoni induve l'accidentu hè accadutu. Aghju dimustratu chì Vatman ùn hà micca avvistatu è hà frenatu tardi. Quessi sò digià prisenti in i filmati di càmera di u tram. Malgradu sti dati, a punizione chì hè surtita ci hà scunfittu. U tribunale hà datu prima una pena di 2 anni è dopu hà fattu una bona riduzione di cumpurtamentu. Hà determinatu u prezzu di a morte cum'è 12 mila lire ", disse.

ASPETTEMU A NOVA DECISIONE

Sottulineendu chì a licenza di guida di u batman, chì hè stata dichjarata cum'è difettu secundariu, ùn hè ancu stata ottenuta, Kılınç hà dettu: "In u rapportu preparatu da u Dipartimentu di Specializazione di u Traffico d'Istanbul, hè dichjaratu chì" In casu chì l'accusatu cuntrolla a strada è a so strada. circondu effittivamenti, ellu hà da esse capaci di vede a vittima nanzu è piglià u frenu è precauzioni campana à tempu, hè capitu chì si pò impedisce l 'espressioni accidenti sò usati. Tuttavia, a pena hè chjara. Inoltre, l'altra parte hà appellu sta decisione. Avà aspettamu di vede quale serà u risultatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*