U Trenu d'Alta Velocità vene à Haydarpaşa

U Trenu d'Alta Velocità vene à Haydarpaşa: U Supplementu di Dumenica di u Ghjurnale Yeni Şafak hà ricevutu infurmazioni nantu à u Trenu d'Alta Velocità da u 1st Manager Regionale TCDD Hasan Gedikli.

Hasan Gedikli hè rispunsevule per i treni è e linee di Edirne, Tekirdağ, Kırklareli, İstanbul, Kocaeli, Sakarya, Bursa, Bilecik, Eskişehir (finu à a stazione Enveriye). Ellu è a so squadra anu cuntribuitu ancu à a custruzzione di u trenu d'alta velocità in a regione Eskişehir di Istanbul.

Spiegò e so sperienze durante u prucessu di custruzzione di a linea di u Trenu d'Alta Velocità: "Gebze Köseköy hè una linea di 100 anni. L'electricità, l'acqua, u telefunu è u gasu naturale passavanu sottu. Ci sò ancu linee chì ùn sapemu micca. Avemu avutu assai difficultà in quelli spazii. Avemu purtatu questi à i normi di treni d'alta velocità. S'ellu era un metru più bassu, l'avemu calatu 2 metri. Avemu cacciatu un pocu di questu. "Hè stata ricustruita cumplettamente, cumprese l'infrastruttura stradale", spiega Hasan Gedikli. In più di sti prublemi, i prublemi geugrafichi è, sicuru, u fattore omu hè ancu ghjuntu in ghjocu durante a custruzzione di a linea. Hasan Gedikli hà dettu: "Avemu sempre fattu e cunnessione, i citadini li smantellavanu per attraversà a strada. Avemu pigliatu precauzioni contr'à questi. Avemu custruitu passaggi sottu è sopraviventi. Hanu da marchjà 50 metri, 100 metri è passà da quì. Chjemu i passaghji à livellu. Avemu stabilitu pattuglie permanenti da e nostre squadre. A gendarmeria, a polizia è e forze di sicurità anu ancu andatu in patrulla. Perchè ci era assai furtu in a catenaria è in a signalazione. Ci era ancu persone chì eranu electrocuted mentre arrubbavanu. Questi ritardanu u nostru travagliu. Parechji ladri sò stati catturati, ma liberati da a procura. "Deve esse applicate sanzioni seri", dice.

U direttore regiunale Hasan Gedikli dichjara chì u trenu d'alta velocità hà apertu l'orizzonti di l'impiegati di u stabilimentu, è chì TCDD hè avà liberatu da a so struttura ingombrante. Dice in scherzosu: "Anziani impiegati cum'è mè, pruvemu di mantene u trenu à alta velocità". Gedikli hà dettu: "Stazioni storiche sò state restaurate. In certi lochi, stazioni novi sò stati custruiti. Certi sò sempre in custruzzione. Capital Ankara Sivas, Sivas Erzincan, Capital Ankara İzmir, Konya Karaman custruzzioni di linea cuntinueghjanu. Quandu hè finitu, u 65 per centu di a Turchia avarà beneficiatu di u trenu d'alta veloce. Avemu rinnuvatu e strade di 100 anni in u latu di Tracia. Per queste strade, u nostru Direttore Generale Süleyman Karaman dici: "Ancu quandu u trenu hè firmatu, si và fora di a strada". Rinnuvemu e vechji linee (strade principale è di stazione interna) facendu u sub-edificiu è l'elettrificazione è a signalizazione. Operemu in i standard UIC. Hè u nostru duvere di purtà i passageri è a carica à a destinazione desiderata à tempu, in modu sicuru è à tempu.

U trenu d'alta velocità passerà per Marmaray

Gebze-Halkalı Una 3a linea hè attualmente in costruzione per i treni di merci. Cusì, i treni di passageri è i treni di merchenzie puderanu viaghjà in linee separati.

L'altri treni (linea principale), chjamati cunvinziunali, cumincianu à funziunà dopu. U so travagliu cuntinueghja.

U Trenu d'Alta Velocità si estenderà da Pendik à Haydarpaşa. Hasan Gedikli hà dettu: "I treni di merci passanu per Marmaray trà 00.00 di notte è 05.00 di a mattina.

U Trenu d'Alta Velocità hè urganizatu secondu l'ore suburbane è passa per Marmaray. Halkalıandrà à. Certi treni stanu in Haydarpaşa, alcuni Halkalıandrà à. stu mumentu HalkalıUn garage per u Trenu d'Alta Velocità hè custruitu in . Serà finitu in u 2015.

Ci vene à mente chì e cumpagnie di autobus seranu dannuti da questu prublema, ma Hasan Gedikli dice chì ùn anu micca ricevutu alcuna reazione annantu à questu tema è aghjusta: "Anch'elli ne beneficeranu. A purteremu da u centru à u centru. Anu furnisce u prossimu trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*