850 metri di u Tunnel Eurasia sò stati perforati

850 metri di u Tunnel di l'Eurasia sò stati perforati: In u Prughjettu di Tunnel Eurasia (Crossificazione di Tubi di l'Autostrada di Istanbul Bosphorus), chì si prevede di riduce a distanza trà Kazlıçeşme è Göztepe à 15 minuti, a tunnellatrice "Charter" scava a terra à circa 25 metri. sottu à u pianu di u Bosforu è righjunghji 850 metri da a creazione di i mura internu.

I travaglii in u situ di custruzzione di Haydarpaşa di u Tunnel Eurasia sò stati visti da l'Agenzia Anadolu (AA). U Tunnel Eurasia hà u scopu di riduce significativamente u tempu di viaghju in Istanbul, induve u trafficu pesante hè efficace, da 100 minuti à 15 minuti trà i lati asiatichi è europei.

U tunelu, chì hè statu custruitu per resiste à i disastri naturali, cum'è i terrimoti è i tsunamis, hà righjuntu 13,7 metri scavando u tarrenu à circa 25 metri sottu à u pianu di u Bosforu è furmendu i muri interni cù a tunnellatrice "Tertil" cù un diametru di scavi di. 850 metri.

Avarà una lunghezza tutale di 14,6 chilometri.

U Prughjettu Tunnel Eurasia serà situatu à una prufundità di 106,4 metri in u Bosforu. Una distanza di 3,34 chilometri resta da scavà in u Tunnel Eurasia, chì hè 2,5 chilometri sottu à u mare.

Attualmente, 422 collari bianchi, 628 collarini blu è 56 macchine di custruzzione travaglianu in u scopu di u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì riunisce i lati asiatichi è europei, chì hè ancu chjamatu u fratellu di Marmaray.

I tunnelli di cunnessione sò custruiti, e strade esistenti sò allargate

In più di i travaglii sottu u Bosforu per u Tunnel Eurasia, i preparativi per i tunnel di cunnessione è Kennedy Caddesi, u puntu di uscita di u "Tertil" in u latu europeu, cuntinueghjanu. I preparazioni sò in corso per a migliione è l'espansione di e strade esistenti sia in u latu europeu sia in l'Asia, è a custruzzione di passaggi sotterranei, passaghji sopravviventi è passaghji pedonali adattati per l'usu di i disabili. In u Tunnel Eurasia, induve a sicurità di u travagliu hè datu una grande impurtanza, l'attenzione hè ancu pagata à a sicurità di u travagliu in a macchina di perforazione di tunnel gigante "Tertil", chì si svolge in l'opere.

A squadra di l'AA hè stata furmata nantu à ciò chì deve fà in una situazione straordinaria, sia prima di l'entrata di u situ di custruzzione sia in u rifugiu in "Tırtıl".

U peghju di u Tunnel Eurasia serà di 4 dollari + VAT per i vitture è 6 dollari + VAT per i minibus in Lira Turca.

U prughjettu, finanziatu da u mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu, hè realizatu da Yapı Merkezi cun un investimentu di circa 1,3 miliardi di dollari è da Eurasia Tunnel Operation Construction and Investment AŞ (ATAŞ), fundata da SK E&C, unu di i principali. cumpagnie in Corea di u Sud.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*