U primu tramviu domesticu è u veiculu di metro di Turchia porta à a scena mundiale

U primu trammu domesticu è u veiculu di metro di Turchia porta à u palcuscenicu mundiale: u primu trammu domesticu è u veiculu di metro di Turchia porta à a scena mundiale. Durmazlar A holding abbraccia u mondu à Innotrans 2014, a più grande fiera di sistemi ferroviari di u mondu, cù u mudellu à dui sensi di u tram di Silkworm è un novu veiculu di u sistema di ferrovia leggera, Green City (LRV).

Silkworm, a 7ª marca di tram di u mondu, hè pronta per u so grande è impurtante viaghju induve incontrerà di novu u mondu. Silkworm, a prima marca di tram di Turchia, participà à a fiera Innotrans 12, chì si celebra ogni dui anni in Berlinu è si terrà per a 2014a volta quist'annu; cuntinueghja a so cumpetizione cù i giganti mundiali in u so settore cù passi determinati.

DURMAZLAR, IN BERLINU PER L'INTRODUZIONE DI DUE NOVU MODELLI

Hà iniziatu a so pruduzzione di veiculi di u sistema ferroviariu domesticu in u 2009 cù u disignu è a produzzione di u primu veiculu di u sistema ferroviariu domesticu di Turchia, u tram 100 per centu à pianu bassu Silkworm. Durmazlar A holding hà aghjustatu u mudellu bidirezionale di u tram di Silkworm è un novu veiculu di ferrovia leggera, Green City, à a so gamma di prudutti. U countdown hà iniziatu per l'intruduzioni di dui novi mudelli chì saranu presentati in Innotrans 23, a più grande fiera di u sistema ferroviariu di u mondu, chì si terrà in Berlinu trà u 26 è u 2014 di settembre.

A PRODUZIONE È U SVILUPPU DI MODELLI DOMESTICI CONTINUA

Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, hà dettu: "Continuemu a nostra attività di R&D è di produzzione in u settore di i veiculi di u sistema ferroviariu, chì avemu intrutu in 2009, senza interruzzione. U nostru scopu hè di furnisce a cuntribuzione necessaria cum'è holding. per a Turchia per ghjunghje i so obiettivi d'esportazione 2023 ". disse. Durmaz hà riassuntu u prugressu cum'è seguente: "Avemu cuminciatu à u disignu di u tram di i vermi in 2009. Dopu à 2,5 anni di sviluppu di u produttu, avemu pruduciutu u primu veiculu è compie 1 annu di teste di omologazione per verificà a so rispettu di i normi, è u nostru veiculu hà passatu tutte e teste cù successu. I tram 2013 chì avemu consegnatu à a Municipalità Metropolitana di Bursa in 6 operanu cun successu. Dopu, ùn avemu micca firmatu è aghjunghjenu 2 novi mudelli à a gamma di prudutti, destinati à i mercati domestici è internaziunali. Unu di questi hè u tramvia Silkworm à dui sensi, è l'altru hè u veiculu di metro ligeru Green City Green City. Avemu finitu a pruduzzione è a prova di sti 2 novi veiculi, è l'avemu pigliatu per esse esposti à a fiera Innotrans 2014 in Berlinu. Ùn ci fermemu micca quì, avemu fattu i piani necessarii per u disignu di un veiculu di metro domesticu in u sicondu trimestre di u 2015, è cun questu veiculu compiemu a nostra gamma di prudutti di u veiculu di u sistema ferroviariu urbanu ". disse.

"U PUBLICITÀ NAZIONALE DI MARCA hè servita"

In riferimentu à l'impurtanza di a marca naziunale, Hüseyin Durmaz hà dettu: "U nostru scopu hè di creà una marca chì serà accettata micca solu in u mercatu domesticu, ma ancu in i mercati stranieri cuncependu è producendu i veiculi di u sistema ferroviariu chì u nostru paese hà patenti. , è di participà à u mercatu globale cù a marca Durmaray. Avemu preparatu per participà à l'offerta in Auropa cù u veiculu di metro ligeru Green City, chì mostreremu à a fiera. U nostru paese hà una infrastruttura di produzzione creata da l'industria di l'automobile, cusì pudemu facilmente cumpete cù i fabricatori europei in termini di qualità è costu. Tuttavia, avemu bisognu di creà a nostra propria marca, micca solu di pruduce. A capitale straniera abbanduneghja u nostru paese quandu e cundizioni cambianu o ùn sò micca adattati. Esempii di questu sò stati ancu sperimentati in u nostru paese. Tuttavia, cum'è capitale domesticu, simu nati in questu paese, esistimu cun questu paese è continueremu à travaglià per questu paese, qualunque sia e cundizioni ".

"Contribuitu à l'Obiettivi 2023"

Dichjarà chì anu pruduciutu in u settore di machini in Turchia dapoi 60 anni è esportendu u 80 per centu di a so pruduzzione, Hüseyin Durmaz hà dichjaratu ch'elli sò destinati à u mercatu di i sistemi ferroviari per cuntribuisce à l'obiettivi di u nostru guvernu 2023 di "500 miliardi di dollari in esportazioni. è chjude u deficit di u contu currente ". "Noi, cum'è u settore privatu, simu pronti à fà a nostra parte per i miri di 2023, ma u nostru guvernu deve sustene sta iniziativa di u settore privatu. Semu piacè di vede chì a produzzione di tanki naziunali, navi naziunali è aerei naziunali in l'industria di difesa hè sustinutu da u nostru guvernu. In novu, studii sò realizati in cunfurmità cù a visione presentata da u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, per l'automobile domestica. I sistemi ferroviari sò ancu d'impurtanza critica per ottene l'ubbiettivi di u nostru guvernu 2023. Perchè parlemu di un mercatu di 25 miliardi di dollari in Turchia solu in i prossimi deci anni. Cum'è u settore privatu, ci vole à travaglià inseme in cunfurmità cù l'interessi di u nostru paese nant'à sta strada chì avemu imbarcatu cù e nostre risorse. Cusì, pudemu ghjunghje l'ugettivi 2023 di $ 500 miliardi in esportazioni è chjude u deficit di u contu currente.

"L'IMPORTANZA DATA AI TARIFU DI LOCALITÀ AFFICA DIRETTAMENTE A NOSTRA ECONOMIA"

Durmazlar U Diputatu General Manager di Rail Systems Sabahattin Ara hà dichjaratu chì a tarifa di localizazione hà righjuntu u 5% in linea cù u pianu chì anu fattu quandu anu stabilitu 67 anni fà; "U nostru scopu hè di aumentà ancu a tarifa di localizazione. Per questu mutivu, attachemu ancu impurtanza à l'attività di sustegnu è sviluppu di i fornitori ". disse. Sabahattin Ara hà dettu chì a produzzione domestica furnisce trasferimentu di tecnulugia è un sapè fà impurtante hè creatu in questu campu; "Oghje, u requisitu di localizazione in Cina hè di circa 75 per centu, in Russia a tarifa di localizazione destinata à esse ghjunta in 2017 hè di 80 per centu, è in Sudafrica ci hè un requisitu di localizazione di 65 per centu implementatu ancu in u nostru paese. "Avemu scopu di cuntribuisce significativamente à l'ecunumia di u paese grazia à a produzzione domestica di noi stessi cum'è u principale fabricatore è i nostri fornitori." Hà datu infurmazioni nantu à i cuntributi di a produzzione domestica à l'ecunumia di u paese.

Sabahattin Ara hà dichjaratu chì in parallelu cù l'aumentu di a so cumpetenza in questu settore, anu pruduciutu bogie di treni à alta velocità è li esportavanu à l'esteru in cuuperazione cù Alstom francese, unu di i più impurtanti fabricatori di veiculi di u sistema ferroviariu in u mondu, è hà dichjaratu chì in questu modu, u trasferimentu di tecnulugia hè stata fatta è l'esportazione di prudutti d'altu valore aghjuntu hè stata assicurata.

DESIGN, DURMAZLAR Hè FATTA DA U CENTRU R&D

Durmazlar Rimarchendu chì u R&D Center hè u primu centru R&D stabilitu in u settore di a machina in u nostru paese. Durmazlar Rail Systems General Manager Ahmet Civan hà dichjaratu chì grazia à stu putere di u centru di R&D, u successu hè statu ottinutu in u disignu di i veiculi di u sistema ferroviariu è chì u software, l'analisi, u bogie, u corpu è u disignu di trim interni-esterni sò stati fatti da ingegneri lucali. Civan; "Avemu 75 ingegneri chì travaglianu in u nostru centru R&D. Avemu avutu a cunniscenza di u software, accumulata annantu à parechji anni in l'industria di a machina. Avemu creatu è continueremu à creà sapè fà sviluppendu sta cunniscenza nantu à u software di i veiculi di u sistema ferroviariu. "Solu a pruduzzione ùn hè micca abbastanza; avemu creatu un sapè fà significativu in u software di cuntrollu principali di u veiculu, l'analisi, a meccanica è u disignu di a carrozzeria, è e teste di omologazione di i veiculi cù i 5 novi mudelli chì avemu sviluppatu in l'ultimi 3 anni". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*