Alstom cerca un cumpagnu lucale per a fabbrica

Alstom cerca un cumpagnu lucale per a fabbrica: Alstom, chì hà fattu a Turchia a basa di l'ingegneria di l'Africa è u Mediu Oriente in i prughjetti di u sistema ferroviariu, hà da avà stabilisce una fabbrica. A cumpagnia francese, chì hà iniziatu negoziazioni di partenariatu cù cumpagnie lucali per questu investimentu, farà ancu di Turchia a so basa di produzzione.

Alstom Transport francese, unu di i principali produttori di sistemi ferroviari in u mondu, hà iniziatu negoziazioni cù cumpagnie lucali per stabilisce una fabbrica in Turchia. A cumpagnia, chì inizialmente pruducia i prughjetti chì intraprende in Turchia in questa fabbrica, hà da scopu di cumincià à esporà da a regione pruducia i prughjetti à longu andà. I gestori di a cumpagnia, chì anu presentatu i so novi prughjetti assistendu à a fiera di i sistemi ferroviari InnoTrans tenuta in Berlinu trà 23-26 ottobre, hà dettu à u MONDU nantu à i so piani d'investimentu per u mercatu turcu.

Alstom Transport opera in circa 60 paesi in u mondu; Offre veiculi ferroviari, sistemi d'infurmazione infrastrutturali, servizii è soluzioni chiavi in ​​mano. A cumpagnia, chì opera in Turchia dapoi u 1950, hà fattu più di centu prughjetti finu à a data. Alstom, chì hà decisu di fà a Turchia a basa di l'ingegneria per u Mediu Oriente è i mercati africani circa dui anni fà, hà fattu Istanbul a sede regiunale per Alstom Transport TIS (Transport Infarmation Solutions) è Sistemi quist'annu. Tutti i prughjetti di u sistema di segnalazione è chjave in u Mediu Oriente è l'Africa sò realizati da Istanbul in termini di pruposta, gestione di prughjettu, cuncepimentu, compra, ingegneria è serviziu. Nutendu chì anu fattu investimenti significativi in ​​questu mercatu in l'ultimi dui anni cù a Turchia chì hè stata fatta u centru regiunale, Alstom Transport Europe, Middle East and Africa Senior Vice President Gian Luca Erbacci hà dettu: "Cintunia di ingegneri è tecnichi travaglianu avà in u nostru paese. uffiziu di ingegneria, chì avemu principiatu cù uni pochi di persone dui anni fà. Avemu investitu assai in a furmazione di e persone è in a creazione di novi impieghi. Avemu creatu un novu impiegu per più di 2 persone in 200 anni. I nostri investimenti in Turchia continuanu à aumentà. "Cerchemu ancu un cumpagnu lucale per stabilisce una fabbrica", disse.

U numeru di fornitori domestici hè in crescita

Recentemente in Turchia Durmazlar Indittendu chì anu iniziatu a produzzione di diverse parti di treni in cullaburazione di machini, Erbacci hà enfatizatu chì travaglianu ancu cù diversi fabricatori domestici è hà dettu: "Avà. Durmazlar In cuuperazione, pruduciamu u subframe di i bogies, una di e parti più impurtanti di u trenu, in Turchia. Avemu ancu sviluppatu fornitori domestici per altri prudutti. Per esempiu, avemu ancu cumprà prudutti da Turchia per u nostru prughjettu di signale Eskişehir-Balıkesir. "Per avà, usemu subcontratturi lucali in prughjetti in Turchia, ma à longu andà, saria bellu di utilizà fornitori lucali per i nostri prughjetti fora di Turchia", disse.

Sottulineendu chì Alstom hà strategie di produzzione lucale, Erbacci hà dettu: "TCDD hà digià fattu un'offerta per noi di pruduce in Turchia. In i novi offerti ferroviari in Turchia, ci hè una intenzione crescente di localizà l'ingegneria, a produzzione, l'acquistu di prudutti domestici è u mantenimentu. "Cum'è Alstom, rispetteremu stu requisitu à u massimu", disse.

Farà un trasferimentu di tecnulugia maiò

U direttore generale di Alstom Transport Turkey, Arban Çitak, hà dichjaratu chì anu iniziatu negoziazioni per stabilisce una fabbrica in Turchia è hà dettu: "Evaluemu alternative. "Vulemu sceglie u megliu cumpagnu per noi", disse. Apuntendu chì Alstom farà un trasferimentu tecnologicu maiò è chì a pruduzzione hè prevista per i prughjetti in Turchia in a prima tappa, Çitak hà dettu: "U nostru scopu hè di esportà à altri paesi da a fabbrica per esse stabilita quì".

Se vince l'offerta YHT, investirà 80 milioni d'euros in Turchia

Rimarchendu chì, cum'è Alstom, sò interessati à i prughjetti YHT (Trenu d'Alta Velocità) in Turchia è chì attribuinu una grande impurtanza à queste offerte, u vicepresidentu di Alstom Transport Main Lines è Loco Platform, Jean Marc Tessier, hà dettu: "Ci preparamu. per u prughjettu 90 YHT di TCDD è credemu chì e nostre chance sò alte ". Dichjarà chì pruduceranu in Turchia se ricevenu sta offerta, Tessier hà dettu: "Semu una sucietà forte in a produzzione lucale. Se vincemu l'offerta di TCDD per 90 unità, creeremu almenu 5 novi impieghi in questa fase di produzzione, chì pensemu durà circa 1000 anni. Ci saranu ancu i subcontraenti. "Se avemu u prugettu, avemu da fà un novu investimentu di quasi 80 milioni d'euros".

Presentatu i so prudutti novi in ​​Berlinu

Fighjendu nantu à una sperienza cumpleta di i passageri, impegnu à riduce i costi di u ciclu di vita è a vicinanza di i clienti cù i prudutti chì hà presentatu in Berlinu, Alstom hà apertu u Citadis X05. Stu novu tram offre più amenità à i clienti. Cù u pruduttu, chì includenu funziunalità novi cum'è e porte doppie in tuttu u veiculu è un largu corridore principale, i clienti puderanu avà cunfigurà i so tramvii cù una applicazione iPad. A suluzione innovativa di mantenimentu di Alstom, HealthHub, permette à u cliente di verificà a salute di l'assi utilizendu strumenti di analisi di dati d'alta tecnulugia cum'è un scanner di treni. L'ultime evoluzioni di a gamma ERTMS [1], l'Atlas 400 è 500, i primi suluzioni ERTMS scalabili chì ponu esse adattati à i bisogni di u trafficu è e rete di cuntrollu chì operanu da 6 à 600 treni per ghjornu, sò stati ancu presentati à a mostra.

1 Comment

  1. Hè una nutizia abbastanza eccitante. Venite TÜVASAŞ, arrotolate e maniche è diventate almenu un Partenariu Locale cumpletu!
    Tuttavia, una cosa da esse attentu: mai, mai acquistà un cumpagnu per a fabbrica principale, perchè un partenariatu bè iniziatu, basatu annantu à l'esperienza, pò purtà à u volante chì anda in u latu oppostu cù l'aumentu di a quota, è dopu cù l'attaccu di spada è sledgehammer, a cumpagnia / fabbrica sia falluta o esse completamente distrutta. In particulare u prublema di efficienza chì sempre prevale in i nostri vechji SOE hè in realtà ligata à "inefficienza"... Esempii ? Se guardate l'avvenimenti di falce di i fabricatori di Veiculi Ferroviari in i paesi europei in l'anni 90 è 2000 in u quadru di i prugrammi di compra è di cunsulidazione, serà faciule capisce ciò chì significhemu quì.
    U nostru scopu è mira; A tarifa DOMESTICA deve ghjunghje à 80% è sopra! U legislaturi deve definisce, regulà è compie urgentemente l'infrastruttura legale necessaria in questu sughjettu ! Mentre chì l'USA esige 80% materiali / prudutti domestici, perchè duvemu offre una libertà loca?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*