A lege di i sacchetti di treni d'alta velocità di Antalya

U Trenu d'Alta Velocità di Antalya hè in a Legge di u Bagu: u Diputatu di u Partitu AK Sadık Badak, in a Legge di u Bagnu appruvata in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, l'autorità di furnisce un finanziamentu à TCDD da l'esteru per l'investimenti ferroviari da fà. trà 2014-2018, cumpresu u prughjettu di u trenu d'alta velocità per vene in Antalya. annuncia u so ricunniscenza.

U prugettu di lege numeratu 639, chjamatu a lege di bagaglii, hè statu accettatu in a Gran Assemblea Naziunale Turca. U deputatu di l'Ak Party Antalya Sadık Badak, chì hà ricevutu a so opinione nantu à a 6a parte di u prugettu durante i negoziati, hà purtatu di novu u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì Antalya aspittava dapoi parechji anni.

Dichjarà chì l'articulu 118 temporaneu aghjuntu cù l'articulu 26 di u prughjettu di u saccu regula i finanzii di u prughjettu di l'investimenti ferroviari statali da fà trà 2014-2018, Sadık Badak hà dettu, in a pagina 153 di u prugramma di guvernu annunziatu a settimana passata, chì Eskişehir- Antalya è Kayseri-Konya-Antalya investimenti in treni d'alta velocità seranu fatti. Ricorda chì era statu dichjaratu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu chì

A LINEA ESKISEHIR-ANTALYA INIZIATA

Badak hà annunziatu chì cù l'adopzione di a lege, TCDD hè stata autorizata à furnisce finanziamentu da l'esteru per l'investimenti in treni d'alta velocità trà 2014-2018, cumpresu u prughjettu di treni d'alta velocità di Antalya. Ricordendu chì a fase Eskişehir-Kütahya di u prughjettu Eskişehir-Antalya hà iniziatu in marzu, Sadık Badak hà dettu chì u costu di esplorazione preliminare di a linea Eskişehir-Antalya di 500 chilometri hè statu determinatu cum'è 9 miliardi TL, è u costu di esplorazione preliminare di 620- chilometru Kayseri-Antalya linea hè statu determinatu cum'è 11 miliardi TL. Badak hà dettu chì quandu u stadiu Konya-Antalya hè cunsideratu, stu costu hè di circa 5 miliardi TL.

90 ANNI DI DESIRE

Inoltre, ricurdendu e parolle di u Ministru di i Trasporti in Konya u sabbatu 6 settembre 2014 chì l'investimentu in trenu d'alta velocità Konya-Antalya hà da principià in 2015, Sadık Badak hà dettu chì dapoi u diputatu Rasih Kaplan, chì hà spressu u desideriu è i sforzi. per cunnette à a ferrovia naziunale, u prublema in u primu parlamentu, Ellu disse chì Antalya hè statu u so desideriu per 90 anni.

STRIVE PER 20 ANNI

Badak, spieghendu ch'ellu hà purtatu u palcuscenicu è i motivi chì questi investimenti purtaranu à u sviluppu ecunomicu è suciale di a nostra regione, à i settori publicu è privatu per 20 anni, è ch'ellu hà pruvatu à implementà, hà dettu chì durante u so tempu. A regula di 12 anni, u turisimu di u paese hà crisciutu 3 volte è u numaru di turisti hà righjuntu 40 milioni è l'ingudu ottenutu hè 30. Ellu disse chì hà risuscitatu à miliardi di dollari.

ANTALYA-CAPPADOCIA-ANKARA

Badak hà dichjaratu chì l'aumentu di a spesa turistica per persona da $ 2023 à $ 750 in 1000 hè trà i scopi di u guvernu.

"U trasportu di treni d'alta velocità Antalya-Konya-Kayseri cuntribuisce à aumentà a spesa per capita in u turismu. Vale à dì; Prevemu chì circa 2020 per centu di i turisti, chì venenu in Antalya per via aerea da l'esternu è sò previsti di più di 20 milioni in l'anni 15, viaghjanu à Konya, Nevşehir Ürgüp, Göreme è a nostra capitale Ankara cù un costu di 200 dollari per persona. cù tour di una o duie notti. Pensemu chì 3 milioni di turisti furnisceranu 600 milioni di dollari di ingressu direttu à l'Anatolia Centrale ogni annu per via di u trenu d'alta velocità, è i carichi d'esportazione-importazione di l'Anatolia Centrale, in particulare i grani, aumenteranu l'efficienza di u portu, chì hè sempre operatu à 40 per centu di capacità, usendu Antalya. Inoltre, vulemu attirà l'attenzione nantu à u fattu chì portarà un novu potenziale ecunomicu di più di 2.5 miliardi di dollari annu à l'Anatolia Centrale cù u so effettu multiplicatore di 1.5 in i rivenuti turistici ".

U POTENTIALU TURISMU DOMESTIQUE AUMENTA

Dichjarà chì cù l'investimentu in treni d'alta velocità Istanbul-Eskişehir-Antalya, i citadini di Marmara è di u circondu ghjunghjeranu in u Mediterraniu ancu in u weekend, è u potenziale di u turismu domesticu è di u cummerciu aumenterà, Sadık Badak hà dettu: I so prudutti ghjunghjeranu à Ankara è Istanbul. i mercati à costi più bassi, è ghjunghjenu à i nostri mercati d'esportazione, l'Europa Centrale è i paesi di u Nordu, cù vagoni più freschi rapidamente è senza arruinà a so qualità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*