A delegazione di u Giappone hà visitatu TCDD

A Delegazione Giapponese hà visitatu TCDD: Una delegazione di l'Ambasciata Giapponese hà visitatu u Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız in u so uffiziu.
Takahiro Yonemura, Primu Sicritariu di u Dipartimentu Ecunomicu di l'Ambasciata di u Giappone, hà presentatu u so successore, Naotake Okamoto, chì assumerà sta pusizione, postu chì u so mandatu finisce a settimana prossima.
Yonemura hà sottolineatu chì sò cuntenti di a stretta cooperazione trà u Giappone è a Turchia in parechji prughjetti infrastrutturali in Turchia è hà spressu a so speranza chì stu travagliu strettu trà i dui paesi, in particulare in e ferrovie, continuerà in u futuru.
Ömer Yıldız hà dichjaratu chì seguitanu da vicinu l'evoluzione in quantu à a ferrovia in Giappone, è chì l'esperienze di u Giappone sò beneficiate è l'infurmazioni sò scambiate attraversu istituzioni cum'è JICA (Agenzia di Cooperazione Internazionale Giappone). Hà enfatizatu ancu chì saria benefiziu di scambià esperti trà l'urganisazioni ferroviarie di i dui paesi.
Ömer Yıldız hà ringraziatu Yonemura per a so stretta cooperazione finu à avà è hà desideratu successu à Okamoto in a so nova pusizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*