920 metri righjuntu in u Tunnel Eurasia

920 metri sò stati ghjunti in u Tunnel di l'Eurasia: Hè statu informatu chì 15 metri sò stati ghjunti in u Prughjettu di Tunnel Eurasia (attraversamentu di l'autostrada di Istanbul Strait), chì si prevede di riduce a distanza trà Kazlıçeşme è Göztepe à 920 minuti, è sismica. sigilli chì aumentanu a resistenza contru i terrimoti sò stati stallati.

U Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan anu esaminatu l'opere in situ in u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì cunnetta per a prima volta i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel stradale sottu u fondu di u mari.

Davutoğlu hà ricevutu infurmazioni da Elvan è Yapı Merkezi Holding, presidente di u Cunsigliu di a Cumpagnia, Ersin Arıoğlu, CEO di ATAŞ Seok Jae Seo è Vice Direttore Generale ATAŞ Mustafa Tanrıverdi.

À a fine di a so dichjarazione dopu à e so investigazioni, u primu ministru Davutoğlu hà parlatu cù u CEO di ATAŞ Seo in inglese.

Davutoğlu hà dettu à Seok Jae Seo: "Avete da amparà u turcu", è quandu ellu hà ricevutu a risposta, "Amparaghju", hà dettu in umorismo: "Quandu u prugettu hè finitu, parlemu turcu cun voi". "Ti testeraghju", disse.
– I SIGILLI SISMICHE SPECIALI PUTERANU CONTRE U TERMOTU

Sicondu l'infurmazioni ricevute da l'autorità, 920 metri sò stati lasciati in i travaglii di scavi realizati cù a perforatrice di tunnelle apposta per u prugettu. Inoltre, postu chì u Bosforu hè situatu in una zona di risicu di terramotu, u disignu di prutezzione sismica hè appiicata à u più altu livellu in u Prughjettu Tunnel Eurasia. In questu cuntestu, per aumentà a resistenza di u terrimotu di u tunnel, i sigilli sismici di tecnulugia avanzata prudutte in Giappone sò stallati in u tunnel.

A stallazione di u primu segellu sismicu hè stata finita à u metru 852nd. U sicondu segellu serà stallatu à u metru 380th. I sigilli sismichi impediscenu i danni strutturali à u tunelu, chì passa per terra molle è rocciosa sottu u fondu di u mari.
– 8-10 METERS SONT PROGRESSATI PER DAY

A tunnellatrice, chì hà cuminciatu à travaglià in u latu anatoliu, avanza una media di 25-8 metri per ghjornu scavando a terra da circa 10 metri sottu u fondu di u mari è creendu i mura interni.

In più di l'opere di tunneling sottu u Bosforu, i travaglii cuntinueghjanu à migliurà è à allargamentu di e strade esistenti in i lati europei è asiatichi, è à custruisce passaggi sotterranei, passaggi superiori è passaghji pedonali adatti à l'usu di i disabili.

In u Prughjettu Tunnel Eurasia, e regule di sicurezza di u travagliu sò cumpletamente implementate è una furmazione regulare hè furnita nantu à questu sughjettu.

  • I DUE LATI DI U BOOST ISTANBUL SERÀ CONNESSU DA UN TUNNEL AUTOSTRADA PER A PRIMA VOLTA

U prugettu culligarà i lati asiatichi è europei cù un tunnel di strada chì passa sottu à u fondu di u mari. U Tunnel Eurasia, chì serve nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe in Istanbul, induve u trafficu di veiculi hè intensu, copre una strada tutale di 14,6 chilometri. Mentre a sezione di 5,4 chilometri di u prugettu serà un tunnel di dui piani custruitu sottu à u fondu di u mari, i travaglii di allargamentu è di migliuramentu di a strada seranu realizati per un totale di 9,2 chilometri da i lati europei è asiatichi.

Mentre u tempu di viaghju diminuirà da 100 minuti à 15 minuti nantu à a strada induve u trafficu hè assai pesante in Istanbul, un viaghju sicuru è còmode serà furnitu. ATAŞ, chì realizeghja u disignu è a custruzzione di u prugettu, intraprenderà l'operazione di u tunnel per 24 anni è 5 mesi.

Nisuna spesa hè fatta da risorse pubbliche per l'investimentu di u prugettu. À a fine di u periodu di operazione, u Tunnel Eurasia serà trasferitu à u publicu. U prugettu serà realizatu cù un finanziamentu di circa 1.3 miliardi di dollari attraversu u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu. Un prestitu internaziunale di 960 milioni di dollari hè statu furnitu per l'investimentu. Un capitale di 285 milioni di dollari hè statu furnitu da Yapı Merkezi è SK E&C.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*