BTSO hà assistitu à a Fiera Inno Trans 2014

BTSO hà participatu à Inno Trans 2014 Fair: Bursa Chamber of Commerce and Industry BTSO hà participatu à Inno Trans 2014 Fair, chì hè mostratu cum'è una di e più grandi fieri in u mondu in u so campu, cum'è parte di u prughjettu Global Fair Agency.

Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO) hà participatu à a "Fiera Internaziunale di Tecnulugia Ferroviaria, Sistemi è Strumenti (Inno Trans 2014) tenuta in Berlinu, a capitale di Germania, chì hè mostrata cum'è una di e più grandi fiere in u mondu in u so campu. , cum'è parte di u prughjettu Global Fair Agency.

Sottosegretariu di u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia Prof. Dr. Ersan Aslan, u guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu, u presidente di BTSO İbrahim Burkay, u presidente di l'Assemblea BTSO Remzi Topuk, u membru di u cunsigliu di BTSO Emin Akça è quasi 150 cumpagnie di Bursa anu participatu.

5 stabilimenti da Bursa anu apertu stand
E cumpagnie chì participanu à a Fiera InnoTrans, chì si tene ogni dui anni à l'ExpoCenter in Berlinu, anu esaminatu l'innovazioni in u trasportu ferroviariu, l'equipaggiu, i sistemi è i veiculi. Organizata per a 10ª volta questu annu, 55 mila 2 cumpagnie di 758 paesi, cumpresa Turchia, anu participatu à a fiera. 37 cumpagnie di Turchia è 5 cumpagnie di Bursa anu apertu stand in a fiera.

U guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu, chì hà fattu valutazioni nantu à a fiera, hà dichjaratu chì l'urganizazione di BTSO cù u Prughjettu di l'Agenzia di Fiera Globale hè un serviziu impurtante per u mondu cummerciale. Dichjarà chì era fieru di e cumpagnie di Bursa chì anu apertu un stand à a Fiera InnoTrans, Karaloğlu hà felicitatu i pruduttori di Bursa. Dicendu chì era un grande successu per esibisce u metro è u tram lucale in a fiera, Karaloğlu hà dettu: "Avemu vistu da induve venenu l'industria turca è l'industria di Bursa, à a Fiera InnoTrans. Oghje, avemu avutu l'uppurtunità di vede u veiculu lucale di tram è metro in Berlinu. Questu ci hà fattu fieru. Felicitatu à tutti. Eramu veramente stupiti in Berlinu ". disse.

"Le nostre fiere continueranu"
U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà spiegatu chì, grazie à u Prughjettu di l'Agenzia Fiera Globale, u mondu cummerciale di Bursa hà avutu l'uppurtunità di participà à e più grandi urganisazioni di u mondu ligati à i so settori. U presidente Burkay, chì hà ringraziatu tutte e cumpagnie chì anu dimustratu interessu in a Fiera İnnoTrans di Berlinu, hà dichjaratu chì l'urganisazioni di a fiera cuntinueghjanu è hà dettu: "L'esibizioni sò assai impurtanti per u mondu cummerciale. I pruduttori sò e migliori piattaforme induve ponu esibisce e so innovazioni è tecnulugia in fieri. Cum'è BTSO, avemu purtatu u mondu cummerciale di Bursa cù a Fiera İnnoTrans di Berlinu. Avemu pigliatu un aviò privatu da Bursa. Avà Bursa hè diventatu un centru seguitu cù interessu da u mondu. Credu chì sta urganizazione fiera serà benefica per u mondu cummerciale di Bursa ". disse.

A fiera, chì resta aperta à i rapprisentanti di u settore finu à u 26 di sittembri, hè prevista per esse visitata da circa 130 mila persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*