Durmazlar Presenta u veiculu di metro leggero domesticu Green City à a Fiera İnnoTrans

Durmazlar presenta u veiculu di metro ligeru domesticu Green City à a Fiera İnnoTrans: In a Fiera Internaziunale di Tecnologie, Sistemi è Strumenti Ferroviari (InnoTrans) in corso in Berlin, a capitale di Germania Durmazlar A holding presenta u novu veiculu di metro ligeru "Green City".

In a fiera, chì hè stata tenuta per a 10ª volta quist'annu in Berlinu, in più di u veiculu di metro ligeru Green City, hà ancu presentatu u mudellu bidirezionale di novu sviluppu di u tram chjamatu "Silkworm", chì prima era pruduciutu cum'è u primu sistema ferroviariu domesticu. veiculu.

Durmazlar In a so dichjarazione à u currispundente AA, u Diputatu General Manager di Rail Systems Sabahattin Ara hà dichjaratu chì dopu à a prima presentazione di u veiculu di ferrovia Silkworm, chì hè statu pruduttu in Turchia, anu designatu è pruduciutu una versione bidirezionale di questu, è avà sò. espose à InnoTans.

Dichjarà chì anu participatu à a fiera cù dui prudutti, Ara hà nutatu chì anu prisentatu u veiculu di metro ligeru di novu sviluppu Green City à u gustu di i rapprisentanti di l'industria, è ancu Silkworm.

Durmazlar Indittendu chì l'Holding hà finitu a so gamma di prudutti in u trasportu di passageri di u sistema ferroviariu urbanu unu per unu cù questi travaglii, Ara hà dichjaratu chì avà pianificanu un metro è chì a gamma di prudutti urbani serà cumpletata cù u disignu è a produzzione di questu.

Apuntendu chì Green City, cum'è Silkworm, hè u primu veiculu domesticu in u mudellu di ferrovia leggera in u stessu settore, Ara hà dettu: "Quandu avemu stabilitu 5 anni fà, avemu priurità a tarifa di localizazione. Unu di i nostri scopi era a massima localizazione. À a fine di i 5 anni chì avemu ghjuntu, ci hè un percentinu di indigenizazione di 67-70 per centu ".

Indicà l'impurtanza di micca solu l'industria principale, ma ancu i fornituri chì cumincianu a produzzione domestica, Ara hà sottolineatu chì questu furnisce grandi guadagni ecunomichi à u paese in più di sapè fà.

Ara, attinendu l'attenzione à l'ugettivi di u guvernu per riduce u deficit di u contu currente è aumentà l'esportazioni in u pianu 2023, hà dettu chì u settore di u sistema ferroviariu hè unu di i settori cù u più grande deficit in questu sensu, Durmazlar Hà nutatu chì elli, cum'è a Holding, enfatizanu a localizazione in una manera chì cumpiarà sta lacuna è cuntribuisce à i so obiettivi di 2023.

Enfatizendu chì ci hè un mercatu enormu per u trasportu interurbanu è urbanu in Turchia in i piani di u guvernu per i prossimi 10 anni, Ara hà dettu: "Secunnu i calculi generali, parlemu di un mercatu di circa 18 miliardi d'euros in Turchia à XNUMX anni. u mumentu. Dunque, cù l'aumentu di a produzzione domestica, a produzzione domestica hè assai impurtante per risponde à sta necessità di Turchia di novu da e cumpagnie domestiche. Avemu principiatu u nostru travagliu per cumpensà sta lacuna è ghjunghje à i nostri scopi ".

Apuntendu chì u veiculu hà un ritmu di localizazione di 67 per centu, Ara hà dichjaratu chì ci sò parti principali induve l'indigenizazione ùn pò micca esse realizatu in Turchia in u mumentu, è chì a localizazione di questi hè cose chì necessitanu un travagliu longu.

10 mila 55 cumpagnie da 2 paesi, cumpresa Turchia, participanu à a fiera, chì hè tenuta per a 758ª volta questu annu. Più di deci cumpagnie turche participanu à a fiera.

A fiera, chì ferma aperta à i rapprisentanti di u settore finu à u 26 di sittembri, hè prevista per esse visitata da circa 130 mila persone. A fiera serà aperta à tutti u 27-28 settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*