Çandarlı Port ùn deve esse lasciatu à u so destinu

U portu di Çandarlı ùn deve esse abbandunatu à u so destinu: u presidente di u Cunsigliu di EBSO, Ender Yorgancılar, hà dichjaratu chì u portu di Çandarlı avarà un rolu maiò à ghjunghje à l'obiettivi 2023 di İzmir cum'è centru logisticu è hà dettu "ùn deve esse lasciatu à u so destinu".
U presidente di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), Ender Yorgancılar, hà avvistatu chì u portu di Çandarlı, chì i fundamenti sò stati posti u 15 di maghju di u 2011, ùn deve esse abbandunatu à u so destinu. Dichjarà chì ùn si pudia fà un prugressu in u prughjettu, chì hà iniziatu in u 2011, per ragioni tecniche, Yorgancılar hà enfatizatu chì Çandarlı hà attiratu l'attenzione cum'è u prughjettu più impurtante di İzmir.

Dichjarà chì u portu di Çandarlı hà da ghjucà un rolu maiò in a realizazione di l'ubbiettivi di 2023 cum'è centru logisticu di İzmir, Yorgancılar hà dettu: "Çandarlı hè una di e cumpagnie principali di u mondu cù una lunghezza di quai di 2 mila metri è una capacità di 4 milioni di TEU (cumerciu internaziunale di navi). unità di misura di cuntainer) righjunghjendu 12 milioni di TEU, listatu cum'è unu di i porti. Tuttavia, vedemu cun grande tristezza chì; A causa di mutivi tecnichi, ùn pò esse prugressu in u prugettu, chì hà iniziatu in 2011. Al di là di stimulà u cummerciu regiunale; U prughjettu di u Portu di Çandarlı di l'Egeu Nordu, chì hè in una pusizioni assai impurtante cù l'impieghi chì furnisce è u valore aghjuntu chì creerà in a fase di materia prima è di produttu, hè attualmente in attesa di inattività ". disse.

FRAIRE AVANTAGE IN ALTA CONCORRENZA

Yorgancılar, enfatizendu i risichi geopolitichi derivanti da a geugrafia in quale si trova u nostru paese, è ancu di l'intensa cumpetizione glubale, esprimenu a so dumanda per un cambiamentu di e specificazioni di l'offerta per a custruzzione di u Portu Çandarlı. Yorgancılar hà dettu: "A decisione di a Riserva Federale di i Stati Uniti-FED per aumentà i tassi d'interessu in un futuru vicinu è a chiarificazione di e nostre vulnerabili attuali mantenenu digià alcune minacce per u nostru paese. Dunque, avemu da travaglià più duru, pruduce più è vende ciò chì pruduciamu. In un tali prucessu, un prughjettu cum'è u portu di Çandarlı ùn pò esse tenutu inattivu. In l'offerta tenuta u 5 di nuvembre di u 2013, s'ellu ùn ci hè micca un'offerta ferma, hè chjaru chì alcune cundizioni deve esse cambiatu, ùn hè micca un accostu realistu per ghjunghje à 4 milioni di TEU in a custruzzione di a prima fase è per dumandà chì l'autostrada è A cunnessione ferroviaria chì furnisce e cunnessione periferiche di u portu sia fatta da a cumpagnia di u cuntrattu. Quandu u guardemu, simu di fronte à un portu in attesa è à una pittura di İzmir in attesa ". disse.

"PER ESSERE FATTI PER COOPERARE"

Enfatizendu chì cum'è EBSO, i so desideri è i so desideri sò chì nisun prughjettu İzmir ùn sia sospesu, Yorgancılar hà dettu: "Ùn pensemu micca chì questu hè solu un prughjettu İzmir. Hè un investimentu impurtante per a nostra regione è di sicuru u nostru paese. Per questu mutivu, cum'è sottolineatu da a Càmera Marittima di İzmir, cunziddi chì u portu pò ghjunghje solu à 500 mila TEU in i primi anni, è a capacità restante resterà inattiva, serà abbastanza per avè una capacità di 500 mila TEU è 500. m lunghezza di l'accoglienza in a prima fase di l'offerta. . In questu modu, cunsideremu chì hè necessariu di esce di novu à l'offerta è di seguità u prughjettu u più prestu pussibule per l'interessi di u nostru paese. Avemu dumandatu u sustegnu di i capi d'opinioni di İzmir, in particulare da u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, è ancu i nostri media scritti è visuali, per a fine di u prughjettu di u Portu Çandarlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*