U presidente iranianu Rouhani in Kazakhstan

U presidente di l'Iran Rouhani in Kazakhstan: u presidente Hassan Rouhani hà scontru cù u presidente di u Kazakhstan Nursultan Nazarbayev.

Rouhani, chì hè ghjuntu à Astana, a capitale di Kazakhstan, per una visita ufficiale di dui ghjorni, hè statu accoltu cù una ceremonia in u Palazzu di Statu Akorda.

In a dichjarazione fatta da Akorda, hè statu infurmatu chì durante a riunione trà Rouhani è Nazarbayev, u cursu di e negoziazioni nantu à u prugramma nucleare di l'Iran, a cooperazione trà i dui paesi in i campi di l'industria petrolifera è di gasu, l'agricultura è a custruzzione sò stati discututi.

Hè statu dichjaratu chì u presidente di u Kazakistan Nazarbayev hà nutatu chì e relazioni Kazakhstan-Iran anu sviluppatu più cù a cunclusione di un accordu in i negoziati di u prugramma nucleare.

Nazarbayev, chì hà dichjaratu chì u Kazakistan vede l'Iran cum'è unu di i so partenarii impurtanti in u mondu è un bonu vicinu postu chì i dui paesi anu costi nantu à u Mar Caspiu, hà spressu chì anu fiducia in l'Iran per truvà a megliu suluzione in i negoziati di u prugramma nucleare cù i stati occidentali. era spartutu.

Duranti a riunione, hè statu annunziatu chì a finitura di a Linea Ferroviaria di u Nordu-Sud, chì unisce u Kazakistan à u Turkmenistan, è da quì à u Portu di Bander Abbas d'Iran, a prima fase di quale hè stata cumissionata in maghju di l'annu passatu, hè statu ancu discutitu.

  • Cù a fine di a linea ferroviaria, u cummerciu aumenterà

U presidente di u Kazakistan Nazarbayev hà dettu in a cunferenza di stampa dopu à a riunione chì a parte di a Linea Ferroviaria Nord-Sud chì ghjunghje à a regione Gürgen di l'Iran serà finita da Novembre.

Dichjarà chì, cum'è Kazakistan è Iranu, anu discututu a custruzzione di terminali in u Mari Caspiu, Nazarbayev hà nutatu chì cù a messa in funziunamentu cumpleta di a linea ferroviaria Nord-Sud, l'esportazione annuale di granu di Kazakhstan in Iran, chì era 500 mila tunnellate, aumenterà à 2,5. millioni di tunnellate.

- "Riincemu l'operazione di sustituzione di u produttu"

U presidente iranianu Rouhani hà ancu nutatu chì pensanu à riavvia l'operazioni per scambià i prudutti di petroliu è di gasu trà i dui paesi in cambiu di u petroliu crudu precedentemente esistente.

Rouhani hà enfatizatu chì cù l'implementazione di i protokolli chì implicanu a cooperazione in i campi di l'industria petrolifera-gas, l'agricultura è a custruzzione cù a Linea Ferroviaria Nord-Sud, ci sarà un grande aumentu di u voluminu cummerciale di i dui paesi.

L'Iran è u Kazakistan, i dui pruduttori impurtanti di petroliu è di gasu di u mondu, chì volenu aumentà u so voluminu di cummerciu di circa 3 miliardi di dollari à 5 miliardi di dollari, a maiò parte di u cummerciu di metalli, prudutti petrochimici è granu.

Mentre l'Iran exporta prudutti petrochimici à u Kazakistan, u Kazakistan vende ancu u granu è i prudutti di metalli à l'Iran.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*