Notificazione di merchenzie domestiche in ferrovie (Gazzetta Ufficiale)

Notificazione di e merchenzie domestiche in ferrovie: A NOTIFICAZIONE DI MERCHANDI LOCALI hè in azione

Dr. İlhami Pektaş

Gazzetta Ufficiale di u 13 settembre 2014
Numeru: 29118
Da u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia:

COMMUNICAZIONE DOMESTICHE (SGM 2014/35)

Scopu è portata

ARTICLE 1 - (1) U scopu di stu Comunicatu hè di determinà e prucedure è i principii in quantu à a determinazione è a certificazione chì i beni offerti da l'offerenti sò beni domestici, in l'acquistu di merchenzie à quale u vantaghju di u prezzu serà applicatu in u scopu di a Legge sugli appalti publichi datata 4/1/2002 è numerata 4734.

sustegnu

ARTICLE 2 - (1) Stu Comunicatu hè statu preparatu basatu annantu à u subparagrafu (d) di u primu paràgrafu di l'articulu 4734 di a Legge N ° 63.
Definizioni è abbreviazioni

ARTICULU 3 - (1) In stu cumunicatu;

  1. a) Ministeru: Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia,
  2. b) Scambiu: scambii di merci,
  3. c) Ajustatore di perdita: A persona chì hè un espertu in u so campu determinatu da a camera / scambiu o a persona chì hè un espertu in u so sughjettu da i dipartimenti pertinenti di l'università,
    ç) Amministrazione: Istituzioni è urganisazioni in u scopu di a Legge N ° 4734 chì hà fattu l'offerta,
  4. d) Offerente: U fornitore chì offre per l'acquistu di merchenzie,
  5. e) Càmera : Càmera di cummirciali è di l'industria, Càmera di Cummerciu, Càmera d'Industria è di Cummerciu Marittimu, Càmera di cummerci è di l'artighjani,
  6. f) TESK: Cunfederazione di Cummercianti è Artigiani Turchi,
  7. g) TOBB: Unione di Camere è Borse di Mercanzia di Turchia,
    ğ) Certificatu di e merchenzie domestiche: u documentu chì mostra chì i beni offerti da l'offerenti in l'acquistu di merchenzie da esse fattu in cunfurmità cù a Legge di l'Acquistu Publicu N ° 4734 sò beni domestici,
    espressi

Beni naziunali

ARTICLE 4 - (1) Per esse accettati i prudutti industriali cum'è merchenzie domestiche, si cercanu e seguenti cundizioni:
1. a) Per esse pruduciutu da l'imprese industriali chì anu u Certificatu di u Registru di l'Industria emessu da u Ministeru è per esse inclusu in u cuntenutu "Suggettu di Produzione" in u Certificatu di u Registru Industriale.
1. b) I prudutti pruduciuti o ottenuti interamente in Turchia, e fasi impurtanti di u prucessu di produzzione è l'ultimi travaglii essenziali è l'azzioni ritenuti economicamente necessarii per esse fattu in Turchia.
1. c) U tassu di cuntribuzione domestica di u pruduttu deve esse almenu 51%.
(2) Per esse l'alimentariu è i prudutti agriculi per esse accettati cum'è merchenzie domestiche, i seguenti cundizioni sò cercati:
1. a) Pruduciutu da l'operatori chì anu un Certificatu di Registrazione d'Affari o Appruvazioni emessu da u Ministeru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu.
1. b) I prudutti pruduciuti / cultivati ​​o ottenuti interamente in Turchia è e fasi impurtanti di u prucessu di produzzione è l'ultimi travaglii essenziali è l'azzioni ritenuti economicamente necessarii per esse fattu in Turchia.
1. c) Per esse pruduciutu da cumpagnie chì anu u Certificatu di Sistema di Registrazione Agricultore per i prudutti agriculi o u Certificatu di Registrazione pertinente di u Ministeru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu (Sistema di Registrazione di Serra è simili).
(3) I prudutti d'erbe cullati in Turchia, l'animali vivi nati è cresciuti in Turchia è i prudutti ottenuti da elli, i prudutti di l'aquaculture cresciuti è cacciati in Turchia sò cunsiderati beni domestici. Altronde questi, i prudutti di l'agricultura cruda, l'allevamentu di l'animali è l'aquacultura sò cunsiderati bè domesticu, sempre chì sò pruduciuti interamente in Turchia o chì l'impurtanti fasi di u prucessu di produzzione è l'ultimi travaglii essenziali è l'azzioni ritenuti economicamente necessarii sò stati fatti in Turchia.
(4) Mines è prudutti minieri minati in Turchia, è altri prudutti altri ch'è quelli chì sò specificati in u primu, secondu è terzu paragrafi o chì ùn sò micca ind'è una di queste categurie; Hè accettatu cum'è un pruduttu domesticu, basta chì hè pruduciutu cumplettamente in Turchia o chì e fasi impurtanti di u prucessu di produzzione è l'ultimi travaglii essenziali è l'azzioni ritenuti economicamente necessarii sò stati fatti in Turchia.
(5) Trà i prudutti elencati in u sicondu, u terzu è u quartu paragrafi, i cundizioni elencati in i subparagrafes (a) è (c) di u primu paràgrafu sò ancu cercati per chì quelli chì sò cunsiderati cum'è prudutti industriali sò cunsiderati beni domestici.
(6) In cunsiderà a legislazione di e zone franche è a legislazione doganale, i prudutti pruduciuti da l'imprese chì operanu in a zona franca sò cunsiderate merchenzie domestiche, sempre chì e cundizioni necessarie in questa Comunicazione in quantu à i criterii di e merchenzie domestiche sò soddisfatte.

Tassa di cuntribuzione domestica

ARTICLE 5 - (1) A tarifa di cuntribuzione domestica hè calculata da u fabricatore in cunfurmità cù a formula sottu. U documentu chì cuntene u cuntu di a tarifa di cuntribuzione domestica hè esaminatu da l'espertu in termini tecnichi, è da un contabile publicu certificatu, un contabile publicu certificatu o un contabile publicu certificatu in termini finanziari, è cunfirmatu è firmatu in quantu à l'accuratezza di u calculu è u so rispettu. cù i registri ufficiali. U documentu chì cuntene u calculu di a tarifa di cuntribuzione naziunale firmata hè consegnatu à a camera / mercatu pertinente chì emetterà u documentu di merci domestiche in l'annessu di un impegnu firmatu da u fabricatore o da a persona / persone autorizate à rapprisintà è vince u fabricatore, in casu di ogni determinazione contraria..
Importu di u Costu di u Produttu Finale (TL) - Importu di u Costu di l'Input di Import in u Produttu Finale (TL)
Tasso di cuntribuzione interna = ————————————————————————————————————————————————————————————— x100
Quantità di u costu di u pruduttu finali (TL)
(2) I seguenti elementi sò cunsiderati in u calculu di i costi di input domestici è impurtati chì custituiscenu u pruduttu finali:
1. a) Costi materiali diretti è indiretti utilizati.
2. b) Costi di u travagliu diretti è indiretti.
3. c) Spese generale ligati à u pruduttu.
(3) U cuntrollu di l'urigine hè fattu nantu à se l'inputs furniti in u paese sò impurtati o micca, è se l'input hè impurtatu, hè inclusu in u calculu di input impurtatu.
(4) In u calculu di a quantità di input impurtata, u prezzu di l'input impurtatu à a fabbrica è a tarifa di vendita di valuta di a Banca Centrale in a data di consegna sò cunsiderate.
(5) A tarifa di cuntribuzione domestica, chì hè verificata è appruvata da a camera / scambiu pertinente, hè inclusa in u certificatu di i beni domestici.
(6) L'infurmazioni in a natura di sicreti cummerciale sottumessi da u pruduttore à a camera / scambiu in u calculu di a tarifa di cuntribuzione domestica ùn ponu esse divulgate o datu à nimu altru ch'è l'autorità legalmente autorizate, è ùn pò micca esse aduprate per guadagnà benefiziu o dannu. à elli stessi o à l'altri. In questu cuntestu, a camera / scambiu hè obligatu à piglià ogni tipu di misure per assicurà a prutezzione di l'infurmazioni è i ducumenti ligati à i sicreti cummerciale.

Certificatu di merchenzie domestiche

ARTICLE 6 - (1) U certificatu di merchenzie domestica hè emessu da a camera / scambiu affiliata à TOBB o TESK induve u fabricatore hè registratu.
(2) A forma standard hè aduprata per u certificatu di merchenzie domestica. A forma standard di u documentu di merchenzie domestica cuntene almenu e seguenti informazioni:
1. a) Data di emissione è validità è numeru di u ducumentu.
2. b) Titulu di u fabricatore, infurmazione di cuntattu (indirizzu di u locu di travagliu, telefunu, numeri di fax, indirizzu e-mail).
3. c) U numeru d'identità fiscale di u pruduttore, u numeru d'identità TR, u numeru di sistema di registrazione di u Registru Centrale.
ç) Numeru di u Registru di l'Industria, u Numeru di u Registru di u Cummerciu / u Numeru di u Registru di i Cummercianti è u Numeru di u Registru di a Camera / u Scambiu.
1. d) Data di rapportu di capacità, numeru è data di validità.
2. e) Nome di u produttu, marca, mudellu, numeru di seriale, tipu, Statistiche Tariffa Doganale Numeru di Posizione, s'ellu ci hè, secondu e caratteristiche di u pruduttu.
3. f) Data, numeru è data di validità infurmazione riguardanti i ducumenti listati in u sicondu paràgrafu di l'articulu 4.
4. g) Tassa di cuntribuzione interna.
ğ) U livellu di tecnulugia di u pruduttu (bassu / mediu-bassu / mediu-altu / altu).
1. h) U numeru di seriale / copia di u ricivutu o fattura di u pruduttore è u nome, data, tipu, gruppu è numeru di a licenza minera.
ı) Nome è sigillu di a camera/scambia chì hà emessu u documentu, nome è cognome di u firmatariu.
1. i) Altre informazioni è documenti riguardanti i criteri di certificazione.
(3) A forma standard di u certificatu di merci domestiche è l'impresa sò determinate da TOBB è TESK cù l'appruvazioni di u Ministeru.
(4) U periodu di validità di u certificatu di merchenzie domestica hè di un annu da a data di emissione.
(5) L'infurmazione nantu à i ducumenti di e merchenzie domestiche hè guardata in una basa di dati preparata da TOBB è TESK, chì pò esse accessu nantu à u web.
(6) L'infurmazioni nantu à i ducumenti di merchenzie domestiche sò sottumessi à u Ministeru da TOBB è TESK ogni sei mesi.

certificazione

ARTICLE 7 - (1) I principii di implementazione in quantu à e prucedure di certificazione chì deve esse realizatu in cunfurmità cù stu Comunicatu sò determinati da TOBB è TESK, pigliendu l'opinione di u Ministeru. I documenti da piglià in contu in u calculu di a tarifa di cuntribuzione domestica sò specificati in questi principii di applicazione.
(2) Per esse usatu per i beni offerti da l'offerenti altru ch'è u fabricatore; U fabricatore pò ripruduce u certificatu di u produttu domesticu in cunfurmità cù l'uriginale è prisentallu à u mercatu inseme cù u pruduttu. Tuttavia, a validità di u documentu riproduciutu da u fabricatore è presentatu à u mercatu cù u pruduttu deve esse appruvatu da a camera / scambiu pertinente.
(3) In casu di un fabricatore chì fa / avè a produzzione à l'esteru, un certificatu di merchenzie domestica ùn hè micca emessu. In ogni casu, in casu d'avè qualcunu altru pruduce sottu u so propiu nome è marca in u paese, un certificatu di merchenzie domestica hè emessu à u pruduttore di u pruduttu.
(4) In casu di dubbitu chì u pruduttu per u quale hè dumandatu un certificatu di produttu domesticu, risponde à e cundizioni per i beni domestici elencati in l'articulu 4, hè determinatu da l'espertu numinatu da a camera / scambiu pertinente.
(5) Un documentu separatu pò esse emessu per ogni pruduttu, o un documentu unicu produttu domesticu pò esse emessu per più di un pruduttu. In questu casu, l'infurmazione nantu à ogni pruduttu hè inclusa in u documentu di u produttu domesticu.
(6) Da a camera / scambiu pertinente; Dopu l'emissione di u certificatu di merchenzie domestica, un cuntrollu interim pò esse fattu nantu à a basa di u fabricatore per vede s'ellu si mantene i criteri. Se hè determinatu chì i criterii per i beni domestici ùn sò micca prutetti, u certificatu di e merchenzie domestiche hè annullatu.
(7) U certificatu di merchenzie domestica ùn hè micca emessu per i prudutti impurtati cum'è parti da l'esteru è creati da una assemblea simplice in casa.

Rispunsabilità

ARTICLE 8 - (1) U pruprietariu di u certificatu di merchenzie domestica, a camera pertinenti / borsa chì emette stu documentu è l'offerenti chì presentanu u documentu à l'amministrazione, sò sottumessi à e disposizioni generale è / o a Legge No. in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti.

cuntrollu

ARTICLE 9 - (1) U Ministeru hè autorizatu à audità l'implementazione di stu Cumunicatu.

Processo di transizione

ARTICLE PROVISIONALE 1 - (1) Documenti di merchenzie domestiche emessi da una camera / borsa affiliata à TOBB o TESK in u scopu di u Cumunicatu Generale di l'Acquistu Pùblicu publicatu in a Gazzetta Ufficiale datata 22/8/2009 è numerata 27327 prima di a data di entrata in vigore di questu. Comunicatu, a validità in scrittura nantu à u documentu, vale à a fine di u so termini.

forza

ARTICLE 10 - (1) Stu Comunicatu entra in vigore à a data di a so publicazione.
session
ARTICLE 11 - (1) E disposizioni di sta Comunicazione sò eseguite da u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*