Preparate, a caccia culturale di Istanbul hè in ghjunta

Preparate, a Caccia di Cultura d'Istanbul vene: EMBARQ Turchia, l'Associazione Voluntaria AFS (AFSGD) è TEMA si riuniscenu cù i ghjovani in a Caccia di Cultura di Istanbul, chì si terrà in a Peninsula Storica dumenica 21 di sittembri, cum'è parte di u Settimana Europea di a Mobilità (16-22 settembre).

A Caccia di Cultura, chì hè stata urganizata per a prima volta da AFSGD in Ankara in 2005 è tenuta per a prima volta in Istanbul in 2009, si terrà in a Peninsula Storica quist'annu cù u tema "Spargemu a nostra cultura cù i ghjovani in a Penisula storica, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Storicu di l'UNESCO ". Per sensibilizà in u scopu di a Caccia di Cultura destinata à i ghjovani, un seminariu nantu à u Stile di Vita Sostenibile Urbanu si terrà prima di l'avvenimentu è una cunversazione annantu à a storia di Istanbul si terrà dopu à l'avvenimentu. U Seminariu di Vita Sostenibile, chì si terrà 1 ghjornu prima di a Caccia di Cultura, hà da scopu di dà à i participanti una perspettiva diversa di a sustenibilità. In u prugramma di u seminariu; Cù a participazione di l'esperti, EMBARQ Turchia furnisce infurmazioni à i ghjovani nantu à ciò chì hè u trasportu sustenibile, TEMA nantu à tematiche di alfabetizazione ecologica, è Yeşilist nantu à l'impattu di u cambiamentu climaticu nantu à e cità. À a fine di a Caccia di Cultura, una conversazione serà fatta cù esperti nantu à a storia è a cultura di Istanbul.

À l'occasione di a Settimana Europea di a Mobilità è di a Ghjurnata Mondiale di u Viaghju Senza Car, l'avvenimentu di a Caccia di Cultura di Istanbul, tenuta dumenica 21 di settembre, hà da scopu di attirà l'attenzione di i ghjovani à l'ambiente in cui vivenu è à i metudi di trasportu sustenibili. I ghjovani, chì si riuniscenu cù i so gruppi in diversi punti di scontru, veneranu à u puntu di scontru principali in a Peninsula Storica cù diversi tipi di trasportu publicu. I gruppi, chì scopreranu aspetti di a cultura è di a storia di a Peninsula, ch'elli ùn sò mai stati cunnisciuti, cù a lista di i travaglii chì li sò datu, pruvaranu à cumpiendu i so duveri à pedi in a Peninsula Storica pedestrianized. Un premiu sorpresa serà datu à u gruppu chì raccoglie u puntu più altu cumpiendu a maiò parte di i travaglii.

Scopreranu l'ambienti in quale campanu in a Peninsula Storica, chì ghjunghjeranu cù i trasporti publichi.
U direttore di EMBARQ Turchia Arzu Tekir, in quantu à l'Evenimentu di a Caccia di Cultura di Istanbul: "I ghjovani participanti pruvaranu di scopre e dimensioni nascoste di a cultura secondu a lista di i travaglii chì anu. Cù u Prughjettu di Caccia di Cultura d'Istanbul, nisun veiculu serà utilizatu durante a caccia; Cusì, vulemu creà a percepzione trà i participanti chì u caminari hè ancu una forma di viaghju. U nostru scopu hè di guidà i ghjovani à un modu di vita più attivu cù trasportu publicu è camminendu.

I participanti anu avutu l'uppurtunità di visità è di cunnosce diversi centri culturali in a Peninsula Storica risolvendu puzziche durante a caccia in tuttu u ghjornu, è puderanu ancu sperienze l'area à pedi dopu à u prugettu di pedestrianization in a Peninsula Storica.

Per infurmazione più dettagliata nantu à Istanbul Culture Hunt, pudete mandà un e-mail à info@kulturavi.com o visitate l'indirizzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*