Un novu centru per u turismu invernale hè ghjuntu

Un novu centru per u turismu invernale hè ghjuntu: In u distrittu di Tavas, i sforzi sò in corso per portà Bozdağ, chì si distingue cù a so situazione geografica, e cundizioni climatichi favurevuli, u tipu di neve è a ritenzione di neve, à u turismu invernale.

In u distrittu di Tavas in Denizli, i sforzi sò in corso per portà Bozdag, chì hè 2 metri d'altitudine, à u turismu invernale, chì attira l'attenzione cù a so situazione geografica, u tipu di neve, a funzione di mantene a neve, e piste naturali, è ancu a mancanza di nebbia è effettu di u ventu. E strutture, chì sò previste per esse cumpletate à a fine di questu annu, sò destinate à diventà unu di i centri di u turismu domesticu è straneru.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì studii impurtanti sò stati realizati per assicurà chì Denizli, chì hè cunnisciutu per u so Pamukkale nantu à a lista di u patrimoniu UNESCO, travertini, acque termali curative, tessili è industria, ponu ancu esiste in turisimu invernale. Ricordendu chì Denizli hè una cità chì pò esse visitata da i turisti lucali è stranieri in 3 stagioni di l'annu, Zolan hà dettu chì l'investimenti infrastrutturali cuntinueghjanu à purtà Bozdağ, chì si trova à 84 chilometri da u centru di a cità, à u turismu invernale.

Zolan hà dettu: "L'elettricità hè stata cunnessa à a regione. A custruzzione di dui seggiovie di 800 metri è di un teleski di 500 metri hè cuminciatu. Dopu à a fine di l'alberghi, u centru di u turismu invernale, chì hè unu di i più grandi sogni di a cità, vene à a vita.

Dichjarà chì 30 milioni di lire sò stati investiti in Bozdağ, Zolan hà dettu:

"Bozdag, chì hà da cumincià à serve cù l'eliminazione di e so carenze è u cumpletu di l'alloghju è e strutture di riposu, hè assai impurtante per a cità è a regione in u so modu per diventà un novu centru turisticu. Inseme cù l'infrastruttura è e facilità, l'investimentu tutale hà righjuntu 30 milioni di lire. Avemu fattu a zona più bella cù a risorsa di 5 milioni di lire chì avemu furnitu da u Ministeru di Finanze. Avemu compru un pallet di neve è un trituratore di neve traccia. Hè previstu di scià più di 90 ghjorni in u centru di sci. Ci sò 700 piste di sci cù una lunghezza di 500, 700 è 3 metri. Quandu i travaglii sò cumpletamente finiti, 2 mila 500 persone puderanu esse trasportati in seggiovia per ora ".

SERÀ ENTRATA IN DICEMBRE 2015

Dichjarà chì Bozdağ hè previstu per esse messu in serviziu in dicembre 2015, Zolan hà dettu: "Travagliemu ghjornu è notte per mette Bozdağ in serviziu cù tutte e so facilità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci. L'investimenti fatti cuntribuiscenu assai à u turismu di Denizli. Cù l'apertura di a facilità, puderemu cumpete cù parechje stazioni di sci in pocu tempu ".

Sparte a cunniscenza chì l'esperti valutanu a regione cum'è "hè vantaghju per via di menu nebbia è menu ventu, hè in un locu geugraficu induve ogni visitatore pò ski, a topografia hè assai bella, u tipu di neve è a funzione di mantene hè assai bona" , Zolan hà dettu: "Hè cuminciatu à attruverà i visitori da e cità circundante prima ch'ella sia aperta".