Erzurum si faci un nomu cù u so turisimu invernale

Erzurum si fa un nome cù u so turismu invernale: Palandöken è Konaklı Ski Centers Operations Manager Vuraler: "Cum'è stazione di sci è cum'è sciatore, Erzurum hè u numeru unu in Turchia"

Dopu avè fattu un nome per ellu stessu cù l'investimenti fatti in u turismu invernale è ospitandu e famose stazioni di sci Palandöken è Konaklı, Erzurum si distingue cum'è a cità "preferita" di Turchia in u turismu invernale.

I centri di sci Palandöken è Konaklı in a cità, chì sò visitati da millaie di turisti lucali è stranieri ogni annu in l'invernu, facenu un nome per elli cù a so lunghezza di pista, a qualità di a neve è u ski di notte.

E famiglie chì venenu à Erzurum, chì hè unu di l'indirizzi indispensabili di i vacanzieri in i mesi d'inguernu, piacenu sledding è ski cù i so figlioli.

- "Ùn avemu micca esempiu cù e so piste è a qualità di a neve"

Palandöken è Konaklı Ski Centers Operations Manager Cem Vuraler hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì e stazioni di sci in a pruvincia anu e piste più belle, lunghe è impegnative in Turchia. Nutendu chì a qualità di a neve hè abbastanza alta per via di u clima fretu, Vuraler hà dettu: "Cum'è stazione di sci è cum'è skier, Erzurum hè u numeru unu in Turchia".

Spieghendu chì l'amatori di sci chì venenu in a cità piacenu u ski, Vuraler hà dettu:

"Avemu visitatu parechje stazioni di sci à l'esteru. Forsi i centri di sci è e so piste ùn sò micca belli cum'è i nostri, ma sò chirpy. U mutivu hè chì e strutture funzionanu perfettamente. Ùn ci mancanu caffetterie è hotel. Bastamente, ùn avemu micca parcheghju. Questu hè un avvenimentu assai impurtante. Ùn pensemu micca chì quandu un clientu vene, ùn hà da esse solu à scià. Tutti l'effetti secundari deve esse eliminati. Semu assai bè à preparà e piste è a sicurità. Avemu centri di sci cù più di 65 chilometri di piste. Palandöken è Konaklı sò indipindentamente i più grandi in Turchia. Quandu pensemu à Erzurum, simu digià u megliu in Turchia ".

- "U sci di notte, chì ùn si trova in parechji lochi ancu à l'esteru, hè fattu in Erzurum"

Dichjarà chì l'illuminazione di e piste di l'alberghi in a cità in l'ultimi dui anni hà attiratu l'attenzione di i turisti è chì l'amatori di l'esqui ponu scià di notte, Vuraler hà dettu: "Pensemu à Erzurum in tuttu, ancu s'ellu hè u pista di hotel privati. Semu sempre quì per quelli hotel quandu anu bisognu di qualcosa. Dicemu orgogliu in ogni locu chì u ski di notte hè fattu in Erzurum. Ancu à l'esteru, ùn ci hè micca assai sci di notte. Cume u tempu passa, avemu da appellu à più è più turisti ", disse.

Esprimendu chì i sciatori chì sò ghjunti in Erzurum lascianu a cità cun grande felicità, Vuraler hà dettu: "Ma Uludağ hè assai avanti di noi in quantu à u numeru di clienti è ingressu. U mutivu hè chì quandu l'amatori di l'esqui venenu in stazioni di ski, ùn volenu micca solu l'esqui. Vole ancu fà qualchì attività fora di u ski. Ci manca in Erzurum in questu sensu. In altre parolle, duvemu piacè à i sciatori chì venenu quì cù attività suciali in più di u ski. Ci manca in questu sensu. Quandu finiscemu questu, seremu u numeru unu di Turchia in ogni sughjettu ".