Cavalcata a piena accelerazione dopu à Izmit

Viaghju cumpletu dopu à Izmit: YHT copre a distanza trà Istanbul è Ankara in circa 3 ore è 45 minuti. U viaghju da u latu europeu di Istanbul à a stazione di trenu dura 5 ore ...

U Trenu d'Alta Velocità (YHT), a nova alternativa di trasportu trà Ankara è Istanbul, cuntinueghja i so servizii à piena velocità. Ancu s'è a vitezza di u trenu, nantu à quale circa 150 mila passageri anu viaghjatu finu à avà, scende à 50 chilometri di tantu in tantu, i passageri sò soddisfatti.
I servizii YHT, chì furniscenu una alternativa à l'aria è a strada, cuntinueghjanu trà a capitale è Istanbul. In questa nova alternativa di trasportu, chì era preferita da circa 1 mila passageri in l'ultimu mese quandu a linea hè stata messa in serviziu, a distanza trà Istanbul è Ankara hè coperta in circa 150 ore. E transazzione di u bigliettu di YHT sò ancu assai pratiche. Partimu da Kazlıçeşme à Pendik Station, induve YHT parte, cù i biglietti chì avemu compru da u nostru computer, senza alcuna azione extra, è cun scontu.
Quandu u scontu di l'internet hè aghjuntu à i biglietti chì compru da u carru di cena, u prezzu scende à 69 lira. Per u trenu à 13.30, usemu Marmaray, chì hè forse u modu più còmode per andà da u latu europeu à u latu anatolia. Arrivemu à a Stazione Ayrılıkçeşmesi in solu 11.00 minuti cù Marmaray, chì parte da Kazlıçeşme à 15. U nostru viaghju da quì à Kartal in metro dura circa 40 minuti.

260 chilometri per ora
Arrivemu à Pendik cù un viaghju in minibus di 20 minuti da a stazione di metro Kartal. À a stazione di Pendik, chì avemu righjuntu in un totale di 1 ora è 15 minuti, avemu in u trenu dopu chì l'ufficiali scansanu u codice QR nantu à u nostru bigliettu, chì avemu stampatu simpliciamente da a stampante, nantu à i so dispositi.
U trenu parte esattamente à 13.30. U primu detallu chì attrae l'attenzione nantu à u trenu d'alta veloce hè a mancanza di cinture di sicurezza in i sedi. Pudemu seguità a nostra velocità è u locu attuale da u mumentu à u mumentu attraversu i monitori in u vagone. Sicondu l'infurmazioni furnite da un persunale tecnicu, i sistemi di navigazione high-tech di u trenu equilibranu automaticamente a velocità. Stu equilibriu permette una vitezza massima di 250-255 chilometri. Tuttavia, quandu a strada permette, a vitezza pò ghjunghje sin'à 260 chilometri per ora cù a pendenza.

Opzioni di menu ricche
U serviziu di manghjà principia quandu u trenu parte. U menu custituitu da doner di carne, risu pilaf, insalata, sucu d'aranciu è pudding di mastic hè inclusu in u prezzu di u bigliettu. In u ristorante, u tè hè vindutu per 1.75 lira è e variità di toast sò venduti per 2.75 lira.
I prezzi di u menù di u menu opzionale, chì includenu i platti principali cum'è doner di carne sopra u risu, tandoori, polpette di carne, doner kebab, tas kebab, verdura bollita, pollo cù salsa salsa, doner di pollo è schnitzel, sò 17 lire. Malgradu l'alta vitezza, ùn ci hè quasi nisuna tremula in i carri. Dunque, manghjà è beie hè abbastanza còmode.

aspittava a rampa

Ci sò seccione speciale per i passageri disabili in quasi ogni vagone di u trenu. Tuttavia, hè abbastanza più altu ch'è u livellu di a stazione di treni. Ancu s'ellu ci sò rampe per i disabili in diversi punti di a piattaforma, hè difficiule per una persona disabile di viaghjà sola. Ali Sevcan, chì avemu scontru in a stazione, era in sedia di rotelle è duvia fà u so travagliu, ancu s'ellu aspittava l'aiutu di u persunale per piglià a so mamma in u trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*