Trabzon pensa in grande

Trabzon pensa in grande: Trabzon pianifica una ecunumia focalizzata in u turismu è u cummerciu. U scopu hè di diventà u centru di attrazione di una larga geografia cù u so portu è u centru logisticu, esportendu 5 miliardi di dollari annu, accolta 12 milioni di turisti.

Trabzon, una di e pruvince cù a natura più bella in TURCHIA, si distingue ancu cù a so ecunumia. Attualmente guarda à u futuru cun fiducia cù e so esportazioni di 1.1 miliardi di dollari, 3 milioni di turisti è circa 600 stabilimenti industriali grandi è picculi. I dati di crescita di Trabzon in ogni campu hè assai sopra à a media di Türkiye. Suat Hacısalihoğlu, presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon, dice chì anu u scopu di esse una cità chì accoglie 2023 milioni di turisti annu cù una capacità di 10 mila in 12, è spiega chì anu determinatu una strategia per aumentà e so esportazioni à 5. miliardi di dollari "A parte di i stranieri in u turismu cresce ancu rapidamente. Quist'annu avemu quasi 250 mila turisti arabi. "Acceleremu i nostri passi versu u cungressu, a cultura, a natura è u turismu di crociera in u turismu", hà dettu Hacısalihoğlu, dicendu chì stanu preparanu cundizioni assai adattati per l'industriali in 4 zone industriali organizzate è cuntinueghja cusì:

EXPORT À 100 PAESI

"Trabzon hè una porta d'esportazione à a Russia è i paesi di l'Asia Centrale chì si distinguenu cù a so vicinanza à u Caucasu. Cù e so esportazioni chì superanu un miliardo di dollari, hè a 15a pruvincia cù a più alta esportazione in u nostru paese. Esportemu in più di 100 paesi. L'ecunumia di a cità superava i 2013 miliardi di dollari secondu i figuri di u 15. Avemu una accumulazione di 5 miliardi di dollari in termini di dipositi bancari. Cerchemu d'attirà l'attenzione di u mondu è di i paesi vicini agiscenu cù a dinamica lucale di Trabzon.

ISULA D'INVESTIMENTI IN ARSİN

Avemu a pianificazione di l'Isula d'Investimentu di u Mari Neru Orientale è a Zona Industriale in a parte di u mare di a Zona Industriale Organizzata di Arsin, è stu prughjettu serà a prima applicazione di u nostru paese in questu sensu. U prugettu risolverà in gran parte u prublema di a terra d'investimentu in a regione orientale di u Mari Neru. Avemu fattu a preparazione preliminare per stu prughjettu. Ci hè una grande dumanda da l'investituri.

CENTRU LOGISTICA IN OF

Avemu u prughjettu di u Centru Logisticu di Trabzon à u cunfini di Of. Puderemu furnisce un serviziu d'infrastruttura assai forte è un supportu per e PMI per apre à u Mercatu Eurasiaticu. A Russia serà un centru impurtante per a linea di a Strada di a Seta è u cummerciu cù a Cina. 9 tecnulugii diffirenti sò stati cuncepiti in u Centru Tecnulugicu. Quessi; Tecnulugie di Prototipazione Rapida, Tecnulugie di Scansione 3D, Molding di Silicone, Tecnulugie di Marcatura Laser, Tecnulugie di Taglio Laser, Tecnulugie CNC, Software Medicu, Metallurgia di Polveri è Casting MIM.

Centru di Cungressu cù una capacità di 2 mila persone

TRABZON World Trade Center Fair Building hè stata riprogettata è purtata à un livellu chì risponde à i bisogni di a regione in u settore di u cungressu internaziunale è di l'alloghju. U cuntrattu per l'hotel di cinque stelle, chì serà custruitu nantu à u situ di u World Trade Center è include un centru di cungressu di 7 mila metri quadrati, hè ancu firmatu L'investimentu tutale serà di 95 milioni di dollari.

Investimentu enormu per u turismu invernale

Uzungöl-Ovit Winter Tourism and Ski Center, preparatu cù u sustegnu di DOKA (Eastern Black Sea Development Agency), serà implementatu cum'è un prughjettu destinatu à l'Olimpiadi d'invernu. Ci hè un grande interessu è dumanda da i paesi di u Golfu per u prugettu cù un budgetu di 170 Million Euros. Ancu s'ellu ùn ci hè ancu una facilità per u turismu invernale in Uzungöl, parechje cumpagnie di sci da l'esteru amanu e zone di sci naturali quì è introducenu Uzungöl à u mondu.

U turismu di crociera cresce assai veloce

Cù u protokollu firmatu trà i porti è e Camere di Cummerciu è Industria di e cità di Trabzon in Turchia, Batumi in Georgia, Sochi in Russia è Yalta in Ucraina, i sforzi sò fatti per sviluppà i tour di cruciera in u Mari Neru. Trabzon hà iniziatu a piattaforma. In u 2013, 27 navi urganizati viaghji à Trabzon in u scopu di a destinazione di u turismu di crociera, è circa 20 mila movimenti turistici sò stati ottenuti solu in questu modu. A regione hè prumuvuta à a fiera di u turismu di crociera in Miami ogni annu.

Facemu u 40 per centu di l'espurtazioni di avellana

U presidente TRABZON Commodity Exchange Ş. Güngör Köleoğlu dice chì Trabzon hà una parte di 8 per centu in a cultura di avellana tutale, ma u 40 per centu di l'espurtazioni totali di avellana di Turchia sò fatti da cumpagnie di Trabzon. U sindaco Köleoğlu trasmette l'infurmazioni seguenti: "U nostru scopu hè avà di aumentà a produtividade in a nocciola. Perchè soprattuttu in a regione orientale di u Mari Neru, da l'est di Ünye à Batumi, tutti l'arburi sò 80-100 anni. Dunque, a so efficienza hè bassa. Cum'è Trabzon Commodity Exchange, avemu sviluppatu un prughjettu inseme cù Giresun Hazelnut Research Institute è u Ministeru di l'Agricultura. Pruvamu di fà giardini esemplarii. Cumpemu un pocu di terra da u pruduttori è pianta novi culturi. Sicondu l'analisi di u tarrenu, determinamu u fertilizante è preparanu per a pruduzzione. U pruduttori vede quantu u rendiment hà aumentatu è per quessa pianta novi culturi nantu à a terra restante. Vulemu ancu chì i primi di supportu sò dati à i prudutti, micca à a terra. "Più avellana pruducia u pruduttore, più prima deve riceve".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*