I travagliadori di u tunnel principianu a greva

I travagliadori di u tunnel anu iniziatu una greva: In u locu Kuşyuvası di l'autostrada chì cunnessa u distrittu di Alanya di Antalya è u distrettu di Taşkent di Konya, i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u tunnel anu iniziatu un arrestu di u travagliu perchè ùn puderanu micca riceve i so salari.
10 travagliadori di subappaltatori chì travaglianu in u prughjettu di u tunnel iniziatu 2 anni fà in Kuşyuvası, una sezione ripida, rocciosa, stretta è curve di a strada Alanya-Tashkent di 40 chilometri, anu tenutu un arrestu di u travagliu per 4 ghjorni perchè ùn anu pussutu riceve u so travagliu. salarii per circa 2 mesi.
Dichjarà chì ùn anu micca ricevutu un centesimu da u so salariu per 4 mesi, u travagliadore di scavi Mevlüt Öztürk hà dettu: "Ùn pudemu micca ghjunghje à i funzionari di a cumpagnia. Ùn rispondenu micca à i nostri telefoni. A causa di a mancanza di soldi, e persone in u circondu portanu cibo à i nostri amichi chì stanu in u situ di custruzzione. A gendarmeria hè ghjunta quì è hà pigliatu un rapportu è si n'andò. "Ùn avemu micca travagliatu finu à avè i nostri soldi", disse.
Un rapprisentante di a cumpagnia di subcontractor hà dichjaratu ch'ellu ùn pudia micca parlà di l'incidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*