24.5 miliardi di dollari di ferrovia è aeroportu si movenu da a Cina

$ 24.5 miliardi di treni è aeroporti si movenu da a Cina: 150 miliardi di prughjetti di yuan ($ 24.5 miliardi) sò stati appruvati per a custruzzione di l'aeroportu è a ferrovia in Cina.

Cum'è l'ultimu passu in l'investimenti infrastrutturali previsti per sustene a crescita in u paese, i prughjetti di 150 miliardi di yuan (24.5 miliardi $) per a custruzzione di l'aeroportu è di a ferrovia sò stati appruvati, secondu l'annunziu di l'agenza di pianificazione economica in Cina.

Mentre l'ecunumia chinesa hà crisciutu à u ritmu più lento da a crisa finanziaria glubale in settembre, ci sò crescente preoccupazioni chì sta situazione trascinà ancu u crescita glubale.

Sicondu a notizia di Reuters, e custruzzioni di ferrovia è aeroportu sò pensati per esse a forza motrice per a seconda ecunumia più grande di u mondu aumentendu l'investimenti quist'annu, dopu à u rinfrescante in u settore di l'industria di a fabricazione è l'addolcimentu in u mercatu di l'abitazioni è a diminuzione di e spese.

Sicondu a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, ottu prughjetti, cumpresu a ferrovia da esse custruitu trà e cità cintrali di a pruvincia di Henan, Zhengzhou, è e cità occidentali di Chongqing, Wanzhou, seranu realizatu à un costu di 97.4 miliardi di yuan.

A cumissioni hà ancu appruvatu cinque aeroporti per esse custruitu in Qinghai, Mongolia Interna, Yunnan, Jilin è Guizhou.

A cumissioni a settimana passata hà appruvatu a custruzzione di trè ferrovie à un costu di 95.9 miliardi di yuan.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*