E carte di l'impiegati finanziarii seranu ancu valide in Metro è Ankaray.

I carte di l'impiegati finanziarii seranu ancu validi in Metro è Ankaray: u direttore generale di l'EGO Necmettin Tahiroğlu, chì hà scontru cù a delegazione di Büro Memur-Sen, hà dettu ch'elli iniziu u travagliu necessariu per assicurà chì a carta publica utilizata da l'impiegati finanziarii pò esse usata. in Metro è Ankaray.

Discutendu cù u Direttore Generale di l'EGO Necmettin Tahiroğlu u prublema di l'impiegati di u Ministeru di Finanze è di l'Amministrazione di u Revenu è di i funzionari civili chì travaglianu in a Direzzione Generale di Sicurezza chì ùn puderanu micca aduprà tutti i veiculi di trasportu publicu gratuitamente, u presidente di Büro Memur-Sen Uğur Ünalan hà dettu: Vulemu chì i funzionari civili utilizanu u trasportu publicu gratuitamente, cum'è a polizia è i guardiani. "Per d 'altra banda, i sforzi necessarii duveranu esse iniziati u più prestu pussibule per allargà u scopu di a carta publica, chì hè datu à l'impiegati di u Ministeru di Finanze è di l'Amministrazione di u Revenue è hè validu solu in l'autobus EGO, è per fà. validu ancu in l'autobus Metro è Ankaray ", disse.

A BONA NUTIZIA VENUTA SENZA RITARDU

Parlendu à a fine di a riunione, chì durò circa una ora, u direttore generale di l'EGO, Necmettin Tahiroğlu, hà dettu chì anu da inizià u travagliu necessariu per assicurà chì e carte pubbliche utilizzate da i funzionari publichi chì travaglianu in u Ministeru di e Finanze è l'Amministrazione di u Revenu ponu esse usate in Stazioni di metro è Ankaray.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*