Dichjarazione di Flash Haydarpaşa Station da u Ministru

Dichjarazione di a Stazione Flash Haydarpaşa da u Ministru: Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, hà dichjaratu chì a seconda linea ligata à a cunnessione Seyrantepe in u metro serà aperta in marzu 2015.

Elvan, inseme cù u guvernatore di Istanbul, Vasip Şahin, hà visitatu u Prughjettu di Tunnel Eurasia, chì attraversà u Bosforu cù u passaghju di u tubu di l'autostrada, è hà fattu investigazioni. Facendu colazione cù i membri di a stampa è i travagliadori di prughjettu dopu à i so esaminazioni, Elvan hà ancu rispostu à e dumande quì.

Dopu una dumanda riguardanti e discussioni riguardanti a cunversione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa à un hotel o à una altra struttura, Elvan hà dettu: "Una dumanda ufficiale chì avemu ricevutu ùn hè micca stata citata finu à avà. Cum'è un ministeru, ùn avemu micca un tali agenda. Ùn ci hè micca dumanda per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa da l'Amministrazione di Privatizazione o qualsiasi istituzione. Pensu chì duvemu guardà sta stazione, chì ci importa, cum'è a pupa di l'ochju ".

Elvan hà ancu spartutu l'infurmazioni chì a 2ª linea in quantu à a cunnessione di u metro Seyrantepe serà aperta in marzu 2015. Nantu à a quistione chì e carte di stampa di i membri di i media ùn sò micca valide in i veiculi TCDD è in Marmaray, u Ministru Elvan hà dettu chì una decisione di u Cunsigliu di i Ministri hè necessaria per i membri di stampa chì anu una carta di stampa per aduprà Marmaray. Lütfi Elvan hà dettu: "Una decisione di u Cunsigliu di i Ministri hè necessariu, parlemu, risolvemu u prublema".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*