Liberalizazione di i Ferroviari

Liberalizazione di i Ferroviari: L'applicazione di perdite di duty in ferrovie finisce 1 annu dopu chì e transazzioni di trasferimentu trà TCDD Taşımacılık AŞ è TCDD sò finite è a cumpagnia hè registrata in u registru cummerciale.

A pratica di perdita di duty in ferrovie finisce 1 annu dopu chì e transazzioni di trasferimentu trà TCDD Taşımacılık AŞ è TCDD sò finite è a cumpagnia hè registrata in u registru cummerciale.

A "Decisione di u Cunsigliu di i Ministri nantu à l'Amendamentu di l'Annessu di a Decisione datata 26/4/2011 In quantu à l'Assegnazione di Task à a Direzzione Generale di l'Intraprisa Ferroviaria Statale di a Republica di Turchia" hè entrata in vigore per esse publicata in l'emissione d'oghje. di a Gazzetta Ufficiale.

In cunsiquenza, l'applicazione di l'assignazione è a perdita di u duvere in u scopu di a decisione finiscerà à a data di cumpletamentu di e prucedure di trasferimentu trà TCDD Taşımacılık AŞ è TCDD, chì serà stabilitu cum'è una filiale di TCDD in cunfurmità cù a Legge nantu à a Liberalizazione di Trasportu Ferroviario Turcu, è à a fine di u 1u annu dopu chì a cumpagnia hè registrata in u registru cummerciale. A data di a fine di u prucessu di trasferimentu serà notificata in una lettera ufficiale à u Sottosegretariatu di u Tesoru da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*