Erciyes Ski Center hè pronta per l'invernu

Erciyes Ski Center hè Prontu per l'Inguernu: Erciyes, una di l'impurtanti stazioni di sci di Turchia, hè stata pronta per a stagione invernale 2014-2015 cumpiendu i travaglii di mantenimentu è riparazione in strutture meccaniche è piste.

Murat Cahid Cıngı, presidente di a municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes AŞ, hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA chì Erciyes servirà i so invitati cù a so infrastruttura più sviluppata in a nova stagione.

Dichjarà chì furnisceranu u serviziu cù 18 strutture meccaniche è 60 piste di circa 102 metri di larghezza è 34 chilometri di lunghezza, Cıngı hà dettu chì Erciyes hè un organismu vivente cum'è tutte l'altri muntagni è chì l'avvenimenti naturali cum'è u ventu, a pioggia è l'inundazioni affettanu a muntagna. è per eliminà e negatività di questi effetti, sò bisognu di sperti.Ellu hà dichjaratu chì e squadre anu realizatu u travagliu di riabilitazione in tuttu l'estiu.

Cıngı spiegò chì ancu se e piste sò state deformate di novu per via di e piogge recenti, e squadre li riparavanu rapidamente è disse:

"Avemu una squadra di mantenimentu è riparazione tecnicu di 10 persone, chì ùn hè micca dispunibule in alcuna stazione di sci in Turchia. Questi nostri amici sò esperti in tramindui in piste è sistemi di trasportu di corda. Anu ricivutu a furmazione necessaria in casa è à l'esteru è sò in u sviluppu constantu. Duranti l'estate, cuntrollemu tutte e nostre strutture meccaniche una per una, da pulleys à bulloni, da apparecchi elettronichi à sistemi digitali. Dopu tuttu, purtemu a ghjente. Facemu u sforzu per assicurà chì i nostri invitati passanu u so tempu in pace è piacè, senza mancu avè un sanguinamentu di u nasu o avè qualchì prublema. "Per furtuna, ùn avemu micca scontru negativu finu à avà perchè avemu seguitu u nostru travagliu meticulosamente".

Dichjarà chì, ancu s'è a più antica di e strutture meccaniche hè di 3 anni, anu sempre piglià precauzioni è prestanu attenzione à i travaglii di mantenimentu, Cıngı enfatizatu chì e strutture ponu sguassate cù u tempu perchè sò constantemente in muvimentu, è chì e parti metalliche è plastiche è digitale. i sistemi anu da esse rivisiuti perchè travaglianu in e cundizioni più dure di a natura.

- E misure di sicurezza sò pigliate cù e rete

Cıngı hà dichjaratu chì Erciyes hà piste di sci di qualità paragunabili à e stazioni di sci in i centri di u turismu invernale di u mondu cum'è l'Austria, a Francia è a Svizzera, è hà dettu chì a facilità di Divan à a porta di Hisarcık serà ancu messa in serviziu quist'annu è di altu livellu. i sciatori prufessiunali ponu scià quì.

Cıngı hà enfatizatu chì e piste in questa regione ùn sò micca adattate per l'atleti chì sò novi à u sci per via di a so pendenza, a so lunghezza è e scogliere è scoglii intornu à elli, è hà dettu: "Avemu fattu una offerta di sicurezza per questu locu per circa 3 milioni di lire. Equipemu e piste cù u più altu livellu di rete di sicurezza per impediscenu à i nostri sciatori di cascà in a scogliera o di chjappà i scogli è di ferite. A nostra porta di Develi apre ancu questu annu. "Meteremu novi unità di neve in funziunamentu per e piste quì", disse.

- Erciyes ùn averà micca prublemi di neve

Cıngı hà dichjaratu chì parechje stazioni di ski anu avutu grandi prublemi l'annu passatu per a mancanza di nevicata, è chì ùn ci era micca un tali prublema in Erciyes grazia à l'unità di nevicata, è enfatizatu chì s'ellu ùn ci hè micca nevicata cum'è previstu quist'annu, si attivanu di novu. l'unità di nevicata è rende e piste pronte per u sci.

Nutendu chì anu pussutu neve una zona di 150 milione 1 mila metri quadrati nantu à a muntagna cù 700 macchine di neve artificiale, Cıngı hà dettu: "Erciyes ùn averà micca un prublema di neve ancu questu annu. Pruducemu a neve attraendu l'acqua da u lavu artificiale di 245 mila metri cubi chì avemu creatu per e unità di fabricazione di neve. "Questu assicura chì e nostre piste sò sempre pronte per u sci", disse.