Condanna à morte per u bracciu drittu di l'ex ministru di a Ferrovia Chine

Pena di morte per u bracciu drittu di l'anzianu ministru di a Ferrovia di a Cina: a corruzzione hè "intollerante" in Cina. Zhang Shuguang, a manu diritta di l'anzianu Ministru di Ferrovie Liu Zhijun, chì era prima cundannatu à morte, hè statu ancu cundannatu à morte.

U tribunale di Pechino hà cundannatu Zhang, chì hè statu arrestatu in u 2012, à una pena di morte sospesa di dui anni per piglià 47,55 milioni di yuan (7,76 milioni di dollari) in corruzioni, in un casu intesu sta matina. Zhang, l'anzianu capu è ingegnere capu di l'Uffiziu di Trasportu sottu à u Ministeru di Ferrovie di Cina, hà ammissu a so culpabilità. Cum'è parte di l'operazioni anti-corruzzione iniziate da u presidente cinese Xi Jinping in profonda, l'ex ministru di Ferrovia Liu hè statu ancu cundannatu à morte cù dui anni di sospensione in dicembre 64,4 per piglià corruzzione di 10,76 milioni di yuan ($ 2012 milioni) è abusu. di u putere l'annu passatu. In Cina, dui anni di pena di morte sospesa sò di solitu cummutati in prigiò à vita.

Hè statu ancu dichjaratu chì Zhang, di 57 anni, hà datu a so attività ferroviaria à e cumpagnie private ch'ellu avia sostituitu.

Sicondu i media chinesi, Zhang, chì hè apparsu prima in tribunale u 10 di settembre, hà avutu i so beni cunfiscati è tutti i so diritti pulitichi sò stati tolti.

A padrona di Zhang hè ancu in prucessu per avè aiutatu à ammuccià 1,98 milioni di yuan ($ 310) di soldi neri.

Liu è Zhang avianu direttu l'espansione di a ferrovia d'alta veloce in crescita rapida in Cina.

U Ministeru di Ferroviari di a Cina hè statu dissolutu in u 2013, è i so funzioni sò stati ripresi da u Ministeru di i Trasporti (sicurezza è regulazione), l'Amministrazione Ferroviaria di u Statu (surveglianza) è a Cumpagnia Ferroviaria Chine (custruzzione è gestione).

-15 MILIARDI DI DOLLARI DI INVESTIGAZIONE DI CORRUPTION-

In i mesi passati, 60 miliardi di yuan ($ 90 miliardi) di l'assi di Zhou Yongkang ritirata, chì hè incaricatu di a Sicurezza Publica, è a so famiglia, chì si dicenu esse implicati in u più grande scandalu di corruzzione in 14,5 anni in u paese. , sò stati cunfiscati.

I media chinesi anu dettu chì più di 300 parenti è alliati di Zhou sò stati arrestati o interrugati in parechji di elli. Zhou hè attualmente in arrestu casale.

-Quelli pruvati per a corruzzione in Cina-

L'annu passatu, u cunsigliu di disciplina di u Partitu Cumunista Cinese (CCP) hà punitu 182 2012 funzionari in tuttu u paese, 13,3 per centu più cà in XNUMX.

Di i 182 mila persone, 150 mila sò stati sottumessi à punizioni disciplinari di partitu è ​​48 mila 900 sò stati sottumessi à punizioni amministrative.

- 512 cunsiglieri in a cità di Hengyang di a pruvincia di Hunan, Cina, dimissioni dopu chì era capitu ch'elli avianu pigliatu corruzzione da l'altri deputati 56 chì sò stati licenziati per cambià i risultati elettorali. L'ammontu tutale di u corruzzione datu per a corruzzione elettorale hè statu annunziatu cum'è 110 milioni di yuan (39 milioni di TL).

-Tang Chungang, un anticu ufficiale disciplinariu di a cumpagnia di sviluppu di l'autostrada provinciale di a cità di Guizhou, hè statu cundannatu à 2004 anni di prigiò in maghju per corruzzione di 4.93 milioni di yuan (circa 800 12 $) dapoi u XNUMX.

- L'anzianu ufficiale di l'agenzia disciplinaria di a Pruvincia di Heilongjiang, Zhu Mingyi, hè statu cundannatu à 2007 anni di prigiò in 600 per una corruzione di 100 2009 yuan (10 mila $) chì hà ricevutu in XNUMX.

-L'anzianu ufficiale di ferrovia in a Regione Autonoma di a Mongolia Interna di a Cina hè statu cundannatu à dui anni di pena di morte sospesa per piglià una corruzione di $ 21,48 milioni.

Bo Xilai, un ex membru di u CCP poluteburo è secretariu di partitu di a cità di Chongqing, chì hè statu pruvatu per corruzzione è abusu di putere è hè vistu cum'è u futuru capu di a Cina, hè statu cundannatu à a prigiò a vita è a privazione di i diritti pulitichi in i mesi passati.

A Cummissione Centrale di Inspeczione di Discipline di u Partitu Cumunista Chine hà ancu lanciatu una investigazione contru Li Dongsheng, Vice Ministru di a Sicurezza Pùblica, per "suspettata violazione seria di a lege è a disciplina".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*