Cuntroversia di u nome in i Tunnel Göksun

A polemica di u nome in i Tunnels di Göksun: a polemica di u nome cuntinueghja in i tunnelli Kahramanmaraş-Göksun, unu di i tunnel più lunghi in Turchia è in custruzzione in u distrittu Göksun di Kahramanmaraş.
A polemica di u nome cuntinueghja in i tunnelli Kahramanmaraş-Göksun, unu di i tunnel più lunghi di Turchia è in custruzzione in u distrittu Göksun di Kahramanmaraş. U populu di Göksun hà rispostu à a pruposta di "Afşin Eshab-ı Kehf" pruposta da i membri di a piattaforma Afşin Eshab-ı Kehf. I citadini, chì si scontranu davanti à u tunnel cù l'avvenimentu chì anu creatu nantu à e social media, anu pigliatu l'azzione per u nome di u tunnel per esse "Göksun Arslanbey Tunnel".
Parlendu à l'azzione, l'anzianu capu di u Distrettu di Kayabaşı, Hacı Mehmet Camuz, hà chjamatu u Ministru di i Trasporti, Lütfi Elvan, è hà dumandatu chì u tunnel sia chjamatu dopu à Göksunlu è Serkomiser Arslanbey, chì era u deputatu di u 55u Terminu Maraş di u Grand Turcu. Assemblea Naziunale (TBMM). Camuz hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "In nome di 1886 mila abitanti di Göksun, i nostri deputati Kahramanmaraş, u Signore Mehmet Sağlam è u Signore Nevzat Pakdil, u nome di u nostru tunnel chì entra da u paese di Arslanbey è esce da u paese di Kurucaova, natu in u nostru paese Fındık. Göksun, campatu trà 1963-XNUMX, Maraş Vulemu chì u nome di l'anzianu Deputatu di l'Assemblea Naziunale, Sergeant Arslan Toğuzata (Arslanbey) sia datu.
Dopu, i citadini anu scrittu u nome "Tunnel Göksun Arslanbey" cù vernici spray à l'entrata di u Tunnel è finiscinu l'azzione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*