A Municipalità Metropolitana di Bursa hè rispunsevule per l'accidenti chì succederanu.

Bursa Metropolitana hè rispunsevuli di l'accidenti chì succederanu: Bursa Branch of the Chamber of MAKİNA Engineers, chì hè ghjunta à l'agenda cù dui accidenti di trafficu in quale 5 persone anu persu a vita è 38 persone sò state ferite u mese passatu, è in linea cù u rapportu. di a cumissioni formate da u guvernatore, solu i veiculi chjuchi sò permessi di guidà dopu chì e so carenze sò eliminate.
TMMOB Chamber of Mechanical Engineers (MMO) Bursa Branch President İbrahim Mart hà fattu un riesame in a Strada di Connessione Odunluk-İnkaya Uludağ inseme cù u Secretariu di Filiale Fikri Fikirli, u Branch Manager Serdar Sönmez è u Presidente di a Cummissione di Trasportu di Branch Selçuk Yıldırım.
SEGUNDA ESAME È RISULTATI À A STRADA
Annunziate i risultati di l'inchiesta, March hà dettu chì assai pochi di e determinazioni dichjarate in u rapportu di u 1 di settembre sò stati cumpleti, ma e carenze assai impurtanti ùn sò micca eliminate. Nutendu chì i segni è marcati mancanti sò stati cumpletati nantu à a strada, ma hè statu determinatu chì u veiculu pisanti senza signali di entrata, soprattuttu à l'entrata-uscita di a strada, eranu posizionati in modu incorrectu è micca perpendiculari à l'assi di a strada, Mart hà listatu e carenze. nant'à a strada cusì: In i so piani, pare ch'ella sia larga 1 metri. In ogni casu, hè stata osservata chì a larghezza di a piattaforma in certi parti di a strada hè stata fatta cum'è 15-8 metri è a larghezza di a piattaforma hè stata ristretta.- Hè stata osservata chì a pendenza di a strada era circa 10-15 per centu. Sicondu i normi di l'autostrada, a pendenza di a strada deve esse u massimu di 16-9 per centu.- Hè statu osservatu chì ci sò curve orizontali forti à i punti 12 è u raghju di a curva in u locu induve l'accidentu hè accadutu hè di circa 3 metri. Sicondu i normi di l'autostrada, i valori di a curva horizontale deve esse almenu metri 20-30. Ci hè ancu una intersezzione in a curva induve l'accidentu hè accadutu. Una tale situazione ùn hè micca apprupriata è pussibile secondu i normi di l'Autostrade - Guardrails nantu à a strada sò in forma di guardrails simplici per i veiculi chjuchi. Ancu s'ellu hè statu impeditu u passaghju di i veiculi grossi cum'è i camioni è l'autobus nantu à a strada, ùn ci hè statu micca migliuratu in i guardrails. In una strada cusì risicatu, i guardrails duveranu esse custruiti cum'è guardrails pisanti - I guardrails sò divisi per via di l'intersezzione in a curva induve l'accidentu hè accadutu. Guardrails deve esse cunnessi à l'altri per funziunà durante u crash. L'intersezzione in a curva deve esse annullata è i guardrails duveranu esse cunnessi l'un à l'altru ".
HAN CONFIRMU CHE SUN SBAGLIATI
Nutendu chì a strada era cunsiderata difettosa cum'è anu dichjaratu in a prima ispezione chì anu fattu nantu à a strada, İbrahim Mart hà sottolineatu chì unu di elli era a chjusura di a strada à u trafficu di veiculi pesanti cum'è l'autobus è i camioni da a Municipalità Metropolitana di Bursa. Nutendu chì e strade sò state aperte, Mart hà dettu: "E strade custruite contr'à i normi è i regulamenti di l'Autostrade Turche, è ancu in a cità di Bursa, è chì ùn anu micca ricevutu u serviziu di l'ingegneria, ponenu un gran risicu, quasi invitanu accidenti, è accidenti fatali sò spessu scontri. In cunfurmità cù a legislazione, l'Autostrade Turche determina solu i normi di segni di trafficu è marcati nantu à e strade custruite da e municipalità è inspeccione questi segni è marcati. Tuttavia, l'ispezione di l'idoneità tecnica di i normi stradali ùn hè realizatu da alcuna istituzione.
METROPOLITANU RESPONSABILE DI ACCIDENTI CHE SUCCEDERANU
Mart hà dettu: "Avemu avvirtu novu; In u risultatu, a municipalità metropolitana di Bursa hè quella chì hà custruitu sta strada è l'hà aperta à u trafficu, cusì a rispunsabilità di l'accidenti nantu à sta strada appartene à a municipalità metropolitana di Bursa. Sta strada, chì hè diventata una strada di morte, deve esse chjusa à u trafficu di i veiculi di novu finu à chì i sbagli sò curretti è e carenze sò cumplette.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*