Primu passu fattu per i piani d'investimentu europei di BALO

U primu passu hè statu fattu per i piani d'investimentu europei di BALO: Un protokollu hè statu firmatu trà Büyük Anadolu Logistics Organizations (BALO), stabilitu sottu a guida di TOBB, è Rail Cargo Austria (RCA), a cumpagnia di trasportu di merci di e Ferrovie Statali Austriache (OBB). ), per stabilisce una joint venture in Germania.

U presidente di TOBB, M. Rifat Hisarcıklıoğlu, è u presidente di i Ferroviari di l'Austria, Christian Kern, anu assistitu à a firma di u presidente di BALO, Harun Karacan, è di u direttore generale di RCA, Erik Regter. In u so discorsu in a ceremonia di firma, u presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì e cità anatolianu volenu aumentà a cooperazione ecunomica cù l'Europa è hà dettu: "U trasportu ferroviariu hè indispensabile per questu". Hisarcıklıoğlu hà dettu in a cerimonia di firma in TOBB Twin Towers chì l'imprenditori in Anatolia volenu cooperà più cù l'Europa.

Dichjarà chì u trasportu stradale ùn permette micca questu, Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì pruvince cum'è Izmir, Bursa, Kocaeli è Istanbul realizanu a maiò parte di e so esportazioni in i paesi europei, mentre chì a parte di l'esportazioni di e pruvince anatolie in Europa in l'esportazioni totali hè assai bassa. Nutendu chì e cità anatoliane volenu aumentà a cooperazione ecunomica cù l'Europa, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Se pudemu ottene questu, i tigri anatoliani puderanu pruduce è vende più prudutti di tecnulugia media è alta. "Per questu, u trasportu ferroviariu hè indispensabile", disse.

Ricordendu chì anu lanciatu una linea di trenu programata da Turchia à l'Europa da Manisa in 2013 per a prima volta, Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu sta operazione. Indicà chì RCA hè una di e più grandi cumpagnie di trasportu di carichi in Europa, Hisarcıklıoğlu hà dettu chì anu avutu un accordu per cooperà cù a cumpagnia in u futuru. Ricordendu chì a Turchia hà un scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari è un scopu d'importazione di 500 miliardi di dollari in 620, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Per questu, avemu bisognu di diversificà u trasportu. Attualmente, l'enfasi hè nantu à u trasportu stradale è marittimu. U trasportu ferroviariu hè sottu à 1 per centu. Avemu da aumentà stu tassu.

"Credu chì stu passu chì faremu cuntribuisce à questu", disse. - "Turchia hè un paese assai forte" U presidente di i Ferroviari di u Statu austriacu Christian Kern hà dettu chì a so cooperazione hà cuminciatu à dà risultati pusitivi. Dichjarà chì anu avutu una opportunità impurtante in nome di RCA, Kern hà dettu: "Pensemu chì Turchia hè un paese assai forte è promettente. "Vulemu sfruttà u sviluppu ecunomicu chì Turchia hà da ottene in i prossimi 10 anni", disse. Sottulineendu chì micca solu a Turchia, ma ancu l'Europa anu da prufittà di l'opportunità in Turchia, Kern hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a cooperazione, in particulare in u campu di u trasportu.

Dichjarà chì assai ci vole à fà per u trasportu ferroviariu, Kern hà aghjustatu chì ci hè un putenziale assai impurtante in questu campu. BALO, chì hè statu stabilitu sottu a dirigenza di TOBB cù a participazione di camere, borse, zoni industriali organizzati è l'Associazione Internaziunale di Trasporti è Logistici di Produttori (UTİKAD), furnisce servizii di trasportu intermodale basati in ferrovia à u settore logisticu internaziunale. BALO, chì attualmente urganizeghja servizii di treni in bloccu 4 ghjorni à settimana à 3 regioni in Europa induve u cummerciu hè intensu, hà da scopu di aumentà sta cifra à 2015 ghjorni in 5. In u quadru di a cooperazione pianificata, hè previstu di furnisce i prudutti industriali à i mercati internaziunali in modu più economicu, per rinvià i canali di trasportu alternativu è per ottene tempi di transitu più convenienti è tassi di trasportu ecunomicu aumentendu a frequenza di i voli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*