Ponte storicu ottomanu restauratu

U ponte storicu ottomanu hè statu restauratu: u ponte Sarpdere, chì hè statu custruitu in l'anni 1870 durante l'Imperu Ottumanu in u distrittu Ulubey di Ordu è era unu di i ponti più impurtanti chì furnianu u trasportu trà Ordu è Sivas.
U ponte storicu ottomanu, chì u travagliu di risturazione hè statu iniziatu da l'allora guvernatore di u distrittu Halil Berk, chì a so indagine hè stata preparata da a 7ª Direzzione Regionale di l'Autostrade di Samsun, è i so prughjetti di restituzione sò stati appruvati da u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Samsun, hè statu restauratu. dopu un travagliu di dui anni. U ponte storicu, chì ùn era micca usatu perchè era più bassu di a strada stradale attuale, hè statu apertu à u trafficu di i pedoni.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, Enver Yılmaz, chì hà inspeccionatu u ponte, chì hà una storia di circa 150 anni è hè statu restauratu quandu era à l'orlu di u colapsu, inseme cù u sindaco di Ulubey İsa Türkcan, hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu. Yılmaz hà dettu: "Continuemu i nostri sforzi per portà e nostre opere ancestrali à u presente è u futuru. "Aghju un debitu di gratitùdine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a risturazione di stu munumentu storicu", disse.
Per d 'altra banda, hè statu infurmatu chì u prucessu di risturazione di l'altru ponte storicu Akoluk hè cuntinuatu.

 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*