U travagliu di asfaltu in u primu passu

U travagliu di asfaltu in İlkadım: E squadre affiliate à a Direzzione di l'Affari Tecnici di a Municipalità di İlkadım cuntinueghjanu i travaglii di asfaltu chì anu iniziatu in a regione in u Distrettu di Cedit.
I squadre di a Direzzione di l'Opere Tecniche hà versatu 415 tunnellate di asfaltu caldu in u travagliu di asfaltu di 600 metri di longu iniziatu in Cedit District Uygur Turks Street. U capu di u quartiere di Cedit, Rıza Altaş, hà dichjaratu chì i residenti di u quartieru eranu estremamente soddisfatti di u travagliu di l'asfaltatu è ringraziava tutti quelli chì anu cuntribuitu, cumpresu u sindaco di İlkadım Erdoğan Tok.
"600 TONNELLATE DI ASFALTO CALDO"
Dichjarà chì i travaglii di custruzzione stradale iniziati ùn saranu micca limitati solu à u Distrettu di Cedit, u Manager di l'Opere Tecniche di a Municipalità di İlkadım, Mustafa Karaduman, hà dettu: "I travaglii di custruzzione stradale chì avemu iniziatu in a nostra regione cuntinueghjanu senza rallentà in u Distrittu Cedit Uygur Türkleri Street. Avemu versatu 415 tunnellate di asfaltu caldu nantu à a nostra strada, chì hè 6 metri di longu è 600 metri di larghezza. "I nostri travaglii iniziati ùn saranu micca limitati solu à u Distrittu Cedit, ma continueranu in modu pianificatu in tutta a nostra regione, se e cundizioni climatichi sò favurevuli è nantu à i desideri è a direzzione di i nostri citadini", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*