A strada Hıdırlık hè sia allargata sia asfaltata

A strada Hıdırlık hè stata allargata è pavimentata: A municipalità, chì cuntinueghja i so travaglii in diverse parti di a cità, allarga a strada Hıdırlık, chì hè trà e strade impurtanti è trafficate di a cità. A strada, chì a so situazione attuale hè di 6 metri, serà allargata à 30 metri secondu u novu pianu di zoning.
A municipalità di Çorum cuntinueghja i so travaglii rapidamente in questi ghjorni quandu a stagione di l'asfaltu hè ghjunta à a fine.
Cuntinuendu u so travagliu in diverse parti di a cità, a municipalità allarga a strada Hıdırlık, chì hè trà e strade impurtanti è trafficate di a cità. A strada, chì a so situazione attuale hè di 6 metri, serà allargata à 30 metri secondu u novu pianu di zoning. E squadre di asfaltu affiliate à a Direzzione di l'Affari di Scienze cuminciaru l'operazioni di l'asfaltu di a strada induve e linee di l'acqua di piova, i fognarii è a rete d'acqua sò state fatte.
U vice-sindaco Alper Zahir hà esaminatu i travaglii di asfaltu in a strada. Nutendu chì 900 tunnellate di asfaltu sò stati posti davanti à a Direzzione Pruvinciale di l'Agricultura è di l'Allevamentu, chì hè 300 metri di lunghezza cù 700 metri di rivestimentu di superficia in a strada Hıdırlık, Zahir hà nutatu chì attualmente solu una strada di a strada hè asfaltata, mentre chì u travagliu. cuntinueghja nantu à l'altri parti.
Enfatizendu chì a cunnessione di a strada Hıdırlık à a Strada Ring hè stata fatta cù u novu studiu, Zahir hà dettu: "L'entrata di a strada Hıdırlık principia cù Hıdırlık, cunnisciuta cum'è a terra di i Cumpagnia di Çorum. A custruzzione di u New Terminal è u novu Campus Imam-Hatip High School cuntinueghja in a regione, induve u pianu di zoning hè statu rinnuvatu prima. Cù u novu Terminal messu in serviziu, i nostri citadini puderanu ghjunghje à u terminal più rapidamente è cunfortu usendu Hıdırlık Street. Cumpiteremu l'infrastrutture è i travaglii di pavimentazione di l'altra via di a strada in u 2015 è a mette in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*