A cooperazione di Tülomsaş è General Electric aumenta a velocità di u trenu

A cooperazione di Tülomsaş è General Electric aumenta a velocità di a tendenza: General Electric (GE), chì produce locomotive di merci per TCDD in a fabbrica di Eskişehir inseme cù Tülomsaş, hà rivisu i so piani per a Turchia. A cumpagnia duppià u so investimentu cù a vendita di locomotive à u settore privatu

Cù l'apertura di a vendita di locomotive à u settore privatu, u muvimentu cuminciò in u mercatu. L'imprese minerarie è logistiche chì volenu cumprà e so locomotive per riduce i costi di trasportu, in particulare quelli chì portanu carichi pesanti, anu ancu espansione u mercatu. U presidente di General Electric (GE) Transportation di l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu, Gökhan Bayhan, hà dettu chì GE hà decisu d'investisce più in Turchia dopu chì a strada hè stata aperta per a vendita di locomotive à u settore privatu. Bayhan hà dettu: "A dumanda di locomotive da u settore privatu hè assai alta. "Cumu a dumanda vene, aumenteremu a produzzione", disse. Sottulineendu chì averà consegnatu tutte e 2015 locomotive prodotte per TCDD inseme cù Tülomsaş à a fine di u 20, Bayhan hà dettu: "Avemu decisu d'investisce più in Turchia perchè i piani di u guvernu 2023 si sovrapponenu à i piani di GE".

SPECIFICAZIONI SERÀ DISPONIBILI IN 2015
Sottulineendu chì a so cooperazione di 20 anni cù GE hà creatu impieghi in particulare per a subindustria, u direttore generale di Tülomsaş, Hayri Avcı, hà dettu: "In questu modu, u nostru subindustriale diventa u subindustriale di GE aumentendu i standard di qualità. "Da una banda, a strada per l'esportazione in i Stati Uniti hè stata aperta", disse. Sottulineendu chì e specificazioni di compra di locomotive di l'istituzioni cumincianu à esse emesse da u 2015, Avcı hà dettu: "Produceremu e locomotive. A nostra capacità hè abbastanza. Un mercatu seriu emergerà è valuteremu stu putenziale. "A nostra fabbrica di Eskişehir hà u putere di pruduce 200 locomotive quandu hè necessariu", disse. Enfatizendu chì hè destinatu à aumentà u trasportu di merci per ferrovia da 5 à 20 per centu, Avcı hà dichjaratu chì questu riducerà significativamente i costi.

EMISSIONI BASSE DI CARBONE
Power Haul, a locomotiva prodotta da GE inseme cù Tülomsaş in Eskişehir, hè stata ancu esposta à a Fiera InnoTrans. A locomotiva, chì riduce u cunsumu di carburante finu à u 18 per centu, hà una putenza di trazione più altu è emissioni di carbone più bassu cà i so omologhi. E prime 5 locomotive consegnate à TCDD seranu prima aduprate nantu à a linea Eskişehir-Ankara-Bilecik-Afyon è dopu viaghjanu intornu à Turchia. U duo hà firmatu un accordu di partenariatu strategicu in 2012 è pensa à allargà a so cooperazione cù u mercatu in crescita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*